Sunday, October 2, 2016

Opsie Trading Strategie Matrix

Wat gaan aan U word nie toegelaat om toegang te verkry tot die verlangde bladsy. As jy die eienaar van die webwerf, kan jy maak 'n kaartjie in ons ondersteuning bladsy as jy dink dit is veroorsaak deur 'n fout: support. sucuri. As jy nie die eienaar van die webwerf, kan u ons kontak by cloudproxy sucuri. Maak ook seker dat jy die blok besonderhede (hieronder) insluit, sodat ons beter kan los die fout. Blok besonderhede Jou IP: Loading. URL: Loading. Jou leser: Loading. Blok ID: GEO02 Blok rede: Toegang van jou land afgeskakel deur die webwerf administrateur. Tyd: Loading. Bediener ID: cp15009 Sucuri CloudProxy CloudProxy is die webwerf Firewall van Sucuri. Dit staan ​​tussen jou site en die res van die wêreld en beskerm teen aanvalle, malware infeksies, DDOS, brute krag pogings en meestal enigiets wat dit kan benadeel. Nie net dit nie, maar jou sites kry kas, die bespoediging dit nogal 'n bietjie. Belangstellende Besoek sucuri / webwerf-firewall Kopiereg 2016, Sucuri LLC. Alle regte voorbehou. Algemene Diens Privaatheidsbeleid Vrae cloudproxy sucuri Produkte Opsie Werksbank Ernstige gereedskap vir Ernstige Opsie Handelaars Opsie Werksbank in staat stel om sukses in die markte opsies te soek deur gee jou die vermoë om onbestendigheid, risiko en handel strategieë te ontleed soos nog nooit tevore. In teenstelling met programme wat hoofsaaklik fokus op die uitvoering of posisie bestuur, opsie Werksbank gee jou die gereedskap om uit te voer gesofistikeerde pre-handel ontleed. Dit maak gebruik van die data van die strategie Sone databasis om jou te help analiseer die Grieke van 'n posisie, vind handelsgeleenthede, vergelyk strategieë en verhoog jou wins en wen verhoudings. Hoe Opsie Werksbank Kan jou help om Potensieel Wen Geleenthede Opsie Werksbank het 'n unieke voordeel: die toegang tot die strategie Sone databasis. Dit toegang stel Opsie Werksbank om die Strategie Sone se waardevolle inligting oor die voorraad, indeks, en termynkontrakte opsies, waaronder handel kandidate vir onderdak skryf, naak sit verkope, straddle koop en kalenderverspreidings gebruik. Opsie Werksbank bied jou data en gereedskap vir ontleding: Daily historiese wisselvalligheid Geïmpliseerde wisselvalligheid uiterstes en skews Ongewone volume verslae Verwagte opgawes en ander bestuurders van opsie dinamika Dit integreer sleutel data pryse en wisselvalligheid in 'n enkele tafel wat 'n profiel van die opsie mark bied vir elke voorraad, indeks en toekomstige gedek. Uitgebreide sortering en filter vermoëns toelaat om die data in talle maniere ontleed sodat jy kan nul in op handelsgeleenthede. Sodra jy 'n belowende opsie profiel identifiseer, kan jy verder ondersoek instel na die opsie se gereedskap. Bekendstelling Opsie Werksbank 4.0 Die nuutste vrystelling van Opsie Werksbank het 'n nuwe voorkoms en voel en bevat 'n ton van die nuwe funksies en opsies, waaronder verdienste data, posisie redakteur uitbreidings, posisie skepping, posisie bestuur en 'n portefeulje te monitor. Klik hier vir 'n meer gedetailleerde verduideliking of kyk na die video hieronder Opsie Werksbank Tools Die volgende is 'n oorsig van die verskillende Opsie werkbank gereedskap. Die Dashboard die Dashboard het drie afdelings: die nuutste mark kommentaar van die strategie Sone, die IV (geïmpliseerde Volatiliteit) Histogram en die VIX (Volatiliteit Index) termynstruktuur grafiek. Die IV Histogram verskaf 'n breë-spektrum ryk / goedkoop ontleding van die ekwiteit, ETF en die indeks opsies markte. Die IV Histogram is 'n belangrike eerste stap om te besluit hoe om die kragtige Opsie Werksbank filters toe te pas opsie profiele. Die VIX termynstruktuur grafiek toon die waardes van kol VIX en VIX futures pryse. Die VIX termynstruktuur is 'n belangrike aanwyser van die opsie mark se kort termyn die lig van aandeelpryse. Die opsie-waardasiemodel Sheet die opsie pryse vel is 'n unieke vertoning van opsie data soortgelyke berigte wat deur vloer handelaars. Dit toon 'n oorsig van rye met opsie pryse, geïmpliseer wisselvalligheid en Grieke gegroepeer deur trefprys, en kolomme met oproepe en wan gegroepeer deur verval datums. Hierdie uitleg kan jy meer inligting in 'n oogopslag as die opvoubare enkele maande uitlegte wat gebruik word deur die meeste makelaar pryse skerms te sien, te versnel jou ontledings en besluite te neem. Jy kan die mees onlangse data mark gebruik word deur die wysiging van die onderliggende prys sowel as elke opsie prys en geïmpliseer wisselvalligheid sel. Deur dit te doen outomaties rekent die opsie Grieke. Die geïmpliseerde Volatiliteit Chart Hierdie grafiek gee 'n grafiese vertoning van die geïmpliseer wisselvalligheid glimlag vir elke vervaldatum. Dit stel jou in staat om 'n potensieel winsgewende skewe identifiseer 'n oogopslag. Jy kan kies wat die grafiek toon, soos die reeks van lae en hoë stakings en die IV wat gebring die oproep IV, die put IV of die gemiddelde van die oproep en sit IVS. Die verwagte opbrengs Sakrekenaar Die verwagte opbrengs sakrekenaar is die kern van die risiko-ontleding vermoëns van Opsie Werksbank. Gegewe 'n spesifieke wisselvalligheid profiel, is daar dikwels baie strategieë wat voldoen aan 'n gegewe stel kriteria. Die verwagte opbrengs sakrekenaar gee jou 'n gedugte stel gereedskap wat jou in staat stel om te vergelyk en te kontrasteer verskillende versprei met betrekking tot potensiële wins en risiko. Met die gevorderde wisselvalligheid scenario analise-instrumente, kan jy toets jou voorspellings van toekomstige volatiliteit en die uitwerking daarvan op jou strategieë. Die wisselvalligheid Studie Die wisselvalligheid studie bied 'n unieke perspektief op sluitingsprys beweging en wisselvalligheid. Die boonste grafiek toon 'n tradisionele prys naby lyngrafiek, aangevul met 'n kolomgrafiek wat wys hoeveel standaardafwykings die prys verander vanaf die vorige noue prys. Die aantal standaardafwykings is bereken op grond van jou keuse van die 20-, 50- of 100 dae historiese wisselvalligheid. Die onderste grafiek toon die tyd reeks van die huidiglik gekose statistiese wisselvalligheid en die opsie se saamgestelde geïmpliseer wisselvalligheid. Saam, hierdie gereedskap vorm 'n kragtige middel vir die ontleding van wisselvalligheid. Hulle gee jou gevorderde vermoëns om die risiko's wat verband hou met verskillende opsies handel strategieë te bepaal en om winsgewende handel geleenthede te vind. Strategie Sone Ingesluit 'n inskrywing op Opsie Werksbank toegang tot die strategie Sone databasis sluit. outomatiese updates en lidmaatskap in die LinkedIn Opsie Werksbank groep. As jy op die oomblik is 'n strategie Sone intekenaar en omskep tot Opsie Werksbank sal ons 'n prorated terugbetaling vir jou oorblywende Strategie Sone dae uitreik. Lof vir Opsie Werksbank Belegging vandag moet noodwendig wisselvalligheid te integreer. Deur dit te doen kan gevaarlik sonder die regte gereedskap wees. Opsie Werksbank is 'n baie nuttige hulpmiddel. Die data word daagliks opgedateer en met behulp van 'n paar baie interessante skerms, kan 'n mens die risiko en beloning aan te spreek in 'n meer voorspelbare wyse. Die OWB is 'n baie bekostigbare en waardevolle hulpmiddel vir die beginner of gevorderde belegger. Ek gebruik die OWB as deel van my alledaagse protokol. Jeff M. San Jose, CA As jy ernstig is oor handel opsies is, dan Opsie Werksbank is verpligtend. Ek kan eenvoudig nie nou handel daarsonder. Ek vind dit verstommend vir die vergelyking geannualiseerde opbrengs onder verskillende ambagte en strategieë. Dit het my analise tyd gesny met 75. Ek scenario. Ondanks dit alles is sagteware lewer, die inskrywingsprys is 'n winskoop. Equity, indeks, en toekomstige opsies is daar al die beste opsies sagteware op die planeet. Ek gee Opsie werkbank my hoogste aanbeveling. Mark B. Seattle, is WA Elke kliënt beperk tot een gratis 30 - Day verhoor per leeftyd. Dit duur tot 24 uur vir jou opsie Werksbank wagwoord te kom. Lys Prys: 125.00 Trading of belê of op marge of andersins dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle persone wees. Hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om handel te dryf of te belê moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en die vermoë om risiko te duld nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging of selfs meer as jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel en belegging, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Besoek die bekendmaking beleid bladsy vir 'n volledige webwerf onthullings. Getuigskrifte: getuigskrifte word geglo om waar te wees op grond van die vertoë van die persone wat die getuigskrifte, maar feite wat in getuigskrifte is nie onafhanklik geoudit of nagegaan. Ook was daar 'n poging om vas te stel of enige getuigskrifte is verteenwoordigend van die ervarings van alle persone wat die hierin of om die ervarings van die persone wat die getuigskrifte na die getuigskrifte gegee vergelyk beskryf metodes. Jy moet nie noodwendig dieselfde of soortgelyke resultate verwag. Prestasie Resultate: Vorige prestasie resultate vir raadgewende dienste en opvoedkundige produkte word vir illustrasie en voorbeeld net, en is hipoteties. Hipotetiese prestasieresultate het baie inherente beperkings, waarvan sommige hieronder word beskryf. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE. Trouens, daar word dikwels SHARP VERSKILLE TUSSEN hipotetiese prestasieresultate en die werklike RESULTATE VERVOLGENS bereik deur ENIGE betrokke handelsplek PROGRAM. EEN van die beperkinge van hipotetiese prestasieresultate is dat hulle oor die algemeen VOORBEREID met die voordeel van agterna. Daarby het hipotetiese TRADING nie gepaard met FINANSIËLE RISIKOBESTUUR nie, en geen hipotetiese TRADING REKORD kan heeltemal REKENING vir die impak van finansiële risiko in die werklike handel. BYVOORBEELD, die vermoë om VERLIESE weerstaan ​​OF om te voldoen aan 'n bepaalde TRADING PROGRAM ten spyte van verliese met die verhandeling wesenlik POINTS wat ook nadelig beïnvloed WERKLIKE handelsresultate. Daar is talle ANDER faktore wat verband hou na die markte in die algemeen of OP die implementering van enige spesifieke bedryf program nie ten volle in berekening gebring word by die opstel van hipotetiese PRESTASIE resultate en almal kan 'n nadelige invloed WERKLIKE handelsresultate. Opsie Portefeulje VIAV Lang 10 7 Oproepe Update: 17 Junie My aanvanklike lang oproepe het nou verander in 'n bedekte Call. VIAV gesluit op Vrydag die 17de 7,02. Ek was 'n lang 10 call opsies. 6 van die oproepe is aan voorraad, wat beteken dat ek 'n lang 600 aandele van VIAV voorraad teen 'n koopprys van 7. Die premie Ek betaal vir die opsies verlore sodat ek ve nou effektief betaal 6,90 per aandeel. In reaksie hierop het op die 22 Junie Ek verkoop 6 15 7 Julie call opsies 0.35 elk, neem 210 in premie. Handel Open: 24 Mei Koop 10 VIAV 7 oproepe 0.10, 100 in totaal premie. Opsie skanderings vir die 23 May Chart VIAV vir die 23 Mei ATVI Lang 38/36 Sit Smeer 2 Junie Die 36 wan opgedaag het op die waarskuwing lys handel 20060 keer oor 5818 in 'n oop belang. Maar toe ek opkyk die opsies sowat 'n uur voor die Amerikaanse mark oop, die oop belangstelling het vir die wan verander. Ek veronderstel die oop belangstelling updates met die volumes vir daardie dag of miskien is daar off-mark ambagte wat ingesluit moet word. In elk geval, ek sien dat die 36 en 38 wan 'n beduidende volumes gaan deur. miskien 20,000 sit versprei Ek is in stryd met hierdie een as ek sien dat die 42 oproepe op dieselfde verstryking verhandel ook 20,000 keer. So, daar is belangstelling beide kante, maar meer gewig aan die negatiewe kant volgens die put volumes. Plus, ek het 'n bevel om 'n lang trek 'n soortgelyke voorraad in CY so ek besluit om 'n kort posisie te hou met hierdie voorraad en dus saam met die put verspreiding. Opsie skanderings vir die 1 Junie ATVI opsie pryse vir die 1 Junie CY Lang 11 Oproepe 2 Junie Die Julie verstryking gehad 3082 oor 769 in 'n oop belang vir die 11 trefprys in CY so ek gekoop 2 oproepe 0.55. Maar as ek kyk na die opsie pryse Ek sien dat die 12-staking as 'n massiewe 17820 handel oor 14524 Die 12-staking lyk te ver vir my smaak so ek vas met die 11 oproepe. Opsie skanderings vir die 1 Junie CY opsie pryse vir die 1 Junie VLO Lang 2 50 Puts 6 Junie 3 Junie (Vrydag) skanderings getoon 6010 opsies van die 50 wan oor 412 in 'n oop belang. Ek het 'n paar bestaande oproep posisies so ek is op soek na 'n lang sommige wan kry. Ek het 2 sit 0.57. Opsie skanderings vir 3 Junie VLO opsie pryse vir die 3 Junie GOGO Lang 2 9 Plaas 6 Junie 3 Junie (Vrydag) skanderings getoon 7672 verhandel in die 9 wan oor 3740 in 'n oop belang. Ek het 2 9 plaas 0.72. Opsie skanderings vir 3 Junie GOGO opsie pryse vir die 3 Junie RBS Lang 4 7 Oproepe 8 Junie Ek het 4 7 sit 0.30. Opsie skanderings vir die Junie 7 RBS opsie pryse vir die Junie 7 WLL Lang 5 10 Puts 8 Junie Ek het 5 10 sit 0.25. Opsie skanderings vir die Junie 7 WLL opsie pryse vir die Junie 7 PBI Lang 5 20 Oproepe 9 Junie 2016 gekoop 5 Julie 20 oproepe 0,20. Opsie skanderings vir 8 Junie 2016 Opsie Pryse vir 8 Junie 2016 GGAL Lang 1 30 Call 9 Junie 2016 gekoop 1 30 koopopsie 1.10. Opsie skanderings vir 8 Junie 2016 Opsie Pryse vir 8 Junie 2016 MT Lang 5 6 Oproepe 9 Junie 2016 gekoop 5 6 Julie call opsies 0,22. Opsie skanderings vir 8 Junie 2016 Opsie Pryse vir 8 Junie 2016 PLD Lang 2 50 Oproepe 9 Junie 2016 gekoop 2 Julie 50 call opsies 0.60. Opsie skanderings vir 8 Junie 2016 2016 geslote posisie Opsomming 2015 geslote posisie Opsomming Kommentaar (49) Peter 10 Junie 2014 by 01:01 Een voorstel kan wees om dieselfde hoeveelheid wan dat jy lank op 'n laer staking as wat jy verkoop het reeds gekoop. Jy sal dan lank 'n put verspreiding (of beer sit verspreiding). Die verkoop put sal bring in sommige premie vir jou egter jou winste moet die val mark, sal nou beperk tot die verskil tussen die twee stakings minus die netto premie - eerder as beperk tot die aandele prys gaan aan nul. Dit het t draai dinge rondom maar sal die bloeding 'n bietjie te stuit en hou jou in 'n posisie. Alternatiewelik, as jy sterk voel oor jou standpunt oor die mark en dink dit is nog aan die gang om te verkoop, kan jy altyd roll jou sit om 'n staking nader aan OTM. Of, omgekeerde dit gaan 'n lang oproep -) kan 8 Junie 2014 by 08:55 Hey :) Ek handel in die Indiese mark. Ek is die koop wan in die verwagting van die markte te val, maar toneel is heeltemal anders en die markte is net raak nuwe hoogtes. Is daar enige manier wat ek dit kon verskans en my verliese te minimaliseer. Dankie by voorbaat :) Anonymous 7 April 2014 by 12:44 Hi Peter Meneer, ek gebruik Indiese mark vir trading. I is nuut in opsie (Intra dag) trading..Please my vertel hoe om die opsie handel sakrekenaar gebruik (Intra dag handel) en hoe ek die inligting oor middel hoeveel punte mark gee oproep of sit. As jy 'n ander strategie dan asseblief vir my sê .. Dankie, Anu (Indië). Peter 27 Maart 2014 by 05:41 Nie seker wat jy bedoel met CE / PE - maar jy kan óf gebruik my opsie sigblad of 'n aanlyn-opsie sakrekenaar om verskeie opsie Griekse en pryse waardes na te boots. Ek sou ook aanbeveel papier handel vir 'n rukkie om 'n gevoel vir handel opsies te kry voordat gevaar vir jou die regte geld. Teken jou ambagte en jou redes vir die neem van hulle, sodat jy gemaklik voor jy spring in re Wat markte gaan jy handel -. Indiër, Amerikaanse ens Anu 27 Maart 2014 by 02:12 Hi Peter Meneer. Ek Indiese. Ek het begin opsie handel nou 'n days. I is baie geïnteresseerd in trading. Is daar enige truuk vir vandag beteken wat dit gee (CE / PE) wat sal gebeur. vertel ook jou eie truuks vir begin. Peter 2 September 2013 by 06:17 Groot bly ek kon help Ratha 1 September 2013 by 21:46 Ek wil u in te lig dat ek kan oplos en bereken die opsie posisie met betrekking tot matriks metode. Thank you so much vir die begeleiding van my en verduidelik hoe om dit te doen. Peter 29 Augustus 2013 by 23:51 Ek sien Ja, jy kan my opsie pryse spreadsheet af te laai. wat het die opsie pryse kode ontsluit in die VBA redakteur. Alternatiewelik kan jy die formule te lees en hoe dit saamgestel is op die Black Scholes bladsy. Laat my weet as daar enigiets anders wat onduidelik is. Ratha 28 Augustus 2013 by 01:28 Dankie, dit is 'n gevolg dat ek sou graag wou weet. Maar ek het nog wonder hoe om oproep prys simulasie bereken soos in die tabel van Online Opsie Sakrekenaar. Want ek wil duidelik weet wat die formule. Ek het probeer om dit te vind vir drie dae, maar kan dit nie oplos nie. Ek hoop jy kan my help. Dit is 'n eerste keer wat ek bestudeer het oor die hoofstad aanklag van aandele opsie posisie. Aan die ander kant, het niemand my geleer oor hoe om dit te bereken, net op self bestudeer via Google soek. So, ek wil hê jy moet my lei. Peter 28 Augustus 2013 by 12:33 Ek sien - jy wil 'n risiko matriks vertoon beide die prys veranderinge en wisselvalligheid veranderinge te sien. Jy kan die aanlyn-opsie sakrekenaar te gebruik vir hierdie. Gee die opsie parameters in die artikel aan die linkerkant en druk te bereken. blaai af na die onderkant van die bladsy waar jy sal sien die simulasie tafel. Ratha 27 Augustus 2013 by 21:14 Baie dankie vir jou antwoord op my vinnig. Maar wat ek graag wil doen in hierdie geval is dat ek nie t verstaan ​​hoe om algemene mark risiko van aandele opsie risiko te bereken onder scenario benadering in markrisiko soos in voorbeeld gekoppel. bnm. gov. my/guidelines/01 bank / 01 kapitaaltoereikendheid / GL 05 Capital toereikendheid raamwerk RWA. pdf in bladsy 298 beskryf oor Algemene Risiko om Scenario benader b) en c) wat die gevolg -15,57, -9,21, toon - 0.92. hoe om dit te bereken Peter 26 Augustus 2013 by 18:15 Jy weer welkom om saam jou eie deur gebruik te maak van my 'opsie prysing sigblad as 'n basis te sit - of jy kan 'n aanlyn weergawe van die opsie sakrekenaar gebruik. Ratha 25 Augustus 2013 by 23:52 Ek wil julle almal na my toe verduidelik hoe om die matriks te bereken in oproep of sit opsie. prys interval 8, wisselvalligheid 15, markwaarde 19,09, trefprys 20, risikovrye koers 5, residuele volwassenheid 0,36 jaar, jaarlikse dividend koers 0. Dankie vir jou reageer. Peter 1 Augustus 2013 by 18:40 Hi Greg, Watter spreadsheet jy met 'n probleem met: die prys of die wisselvalligheid spreadsheet jy die ondersteuning bladsy Greg 1 Augustus 2013 by 13:53 gesien het ek probeer om met behulp van die werkboek sigblad maar nie seker As ek reg om dit te gebruik. Is daar rigting of skakel ek kan bel vir hulp. Peter 4 Februarie 2013 by 04:11 Lang weerskante is 'n goeie strategie wanneer jy 'n groot stap in verwag dat die onderliggende egter die beweging wat nodig is vir die strategie om winsgewend te wees, hang af van hoe lank tot die verstryking van die opsies en die totale prys van die straddle. Byvoorbeeld, kan die straddle so hoog dat die voorraad mag nodig wees om te beweeg 4 net om gelyk te breek geprys. Alternatiewelik, indien die geïmpliseer wisselvalligheid is laag 'n 2 tot 3 skuif kan net lei tot 'n ordentlike wins. vidur Gupta 4 Februarie 2013 by 09:49 in die eerste plek te danke vir die insigte. waardeer dit regtig. Is 'n lang verwurg 'n goeie strategie om te speel wanneer jy 2-3 skuif in voorraad verwag. Optionsbear 19 Januarie 2013 by 03:20 Hallo wat weet jy van Tweede orde Grieke Vanna, vomma Arun 25 Desember 2012 by 03:42 Peter 29 Augustus 2012 by 22:53 Mmm - jy is nie seker wanneer NSE data is opgedateer Yahoo - hopelik voor die mark open Kumar 29 Augustus 2012 by 22:23 dankie vir jou spoedige reaksie. 'n soektog op historiese Vol Calc sigblad. toe ek druk getData nuutste Nifty data is om opgedateer in die spreadhsheet. Laaste ry toon datum van 28 Augustus net 29 Augustus Nifty sluitingstyd pryse kry nie outomaties opgetel. ek niks ontbreek hier Peter 29 Augustus 2012 by 07:58 Ja, IV (geïmpliseer wisselvalligheid) is slegs vir afgeleide instrumente (bv opsies). Die historiese wisselvalligheid spreadsheet word bereken dat die historiese wisselvalligheid. Historiese wisselvalligheid verlede wisselvalligheid Geïmpliseerde wisselvalligheid toekoms skatting wisselvalligheid Peter 29 Augustus 2012 by 19:15 Is jy na 'n aanlyn kursus Indien wel, gaan jy na die Online Trading Akademie. Kumar 29 Augustus 2012 by 05:20 Dankie vir die historiese waarde sigblad Dit was nuttig. Ek het gedink IV kan wees net vir verskillende trefprys van 'n onderliggende indeks / voorraad, dan hoe kom ek sien IV vir onderliggende indeks / voorraad self. Mojalefa Mokotedi 17 Augustus 2012 by 05:55 Ek stel belang in die finansiële markte, kan jy asseblief adviseer oor watter kursusse geneem moet word om valuta opsies ens Peter 20 Junie 2012 te verstaan ​​by 01:18 Seker, stuur vir my 'n e-pos en ek sal antwoord terug met die lêer. James 15 Junie 2012 by 08:58 het ek afgekom op 'n paar van jou vorige werk waar jy 'n historiese wisselvalligheid sigblad geskep. Die sigblad afgelaai historiese aandele pryse op die web en bereken die historiese standaardafwyking vir die verskeidenheid waardes heen. Wil jy in staat wees om my te voorsien van die VBA-kode Dankie by voorbaat en groot werk Peter 20 April 2012 by 12:30 Geen bekommernisse oor die antwoorde - bly om te help -) Ok, ek dink daar L. So, jy 'n opsie gekoop met 'n trefprys van 440, wat jy betaal 16.803. Die huidige prys van AAPL is 608,34. Jy oefen die opsie. Dit beteken dat jy die voorraad te koop teen 'n koopprys (trefprys) van 440. Totale koste om die voorraad 44.000 (440 x 100) te koop. MAAR - jy het ook reeds van hierdie posisie 60803. So nou is jy 'n lang 100 aandele van APPL werd 60.803. Die huidige markwaarde van hierdie posisie is 60834 (608,34 x 100). Met die prys van AAPL om 608,34 en jy wat 'n posisie van 100 aandele ter waarde van 60.803 beteken dat jou wins as jy die aandele terug is 31. Allan 19 April 2012 verkoop teen 20:49 Jy het 'n baie geduld Peter-ek kan lees vertel deur middel van al die kommentaar te reageer op vrae. Ek dont wil 'n dooie perd te klop, maar ek nog nie het my arms om die waarde van my appl oproep indien verstryking dit nie in waarde toegeneem. Ek dink by verstryking sal ek appl aandele ter waarde van 608 / aandeel ontvang sedert 608 is 'n prys hoër is as die 440 staking. Indien dit korrek is ek aandele met 'n MKT waarde van 608x100 60800 vir 'n oproep wat ek betaal 16.800 in Prem (168x100) vir 'n trefprys van 440 (440x100 44000) sal ontvang dink ek Im selfs-geen uit die sak te verloor. Ek weet Im verkeerd en ek weet dit het iets te doen met ekstrinsieke waarde, maar dit is nog steeds nie vir my duidelik hoe baie ek verloor op hierdie handel :( Peter 19 April 2012 by 18:30 Ek sien jou weer afkomstig van: wat die intrinsieke waarde van die premie nie altyd die prys van 'n opsie wat jy sien in die mark sal bestaan ​​uit twee tipes waarde:.. intrinsieke waarde en ekstrinsieke waarde vir 'n koopopsie, ja, jy weer reg dat die intrinsieke waarde is . die maksimum tussen 0 en die voorraad minus die trefprys Maar daar is ook waarde in die verwagting dat die opsie 'n baie meer deur die vervaldatum werd kan wees - dit is ekstrinsieke waarde (of tydwaarde) genoem As jy het 168,03 betaal. vir die opsie (wat om die markprys) dan, ja, dit is al intrinsieke waarde. dit ve betaal geld aan die opsie verkoper en in ruil ontvang 'n bate ter waarde van 168,03. As die waarde van hierdie bate vermeerder en jou dit te verkoop vir 'n hoër prys dan sal jy geld ontvang - die verskil tussen wat jy betaal en ontvang sal jou wins wees. Allan 19 April 2012 by 10:40 Ek het 'n antwoord, maar nie sien dit gelys maar ek het sien hierdie kommentaar van u antwoord na 'n ander comment - Op die vervaldatum, sal die opsie die intrinsieke waarde werd wees, wat sal wees die aandele prys minus die trefprys. In my voorbeeld-my-staking was 440 en by verstryking van die algemene prys was plat op 608,34-so dit is my begrip 608,34-440 168.34x100 16834 wat die bedrag van my prem is koste My vraag is hoekom is my keuse waardeloos-I dont verstaan ​​thx - Allan 19 April 2012 by 10:01 Ek dont verstaan ​​-doesnt my trefprys van 440 vs algemene prys verstryking van 608,34 enige waarde Peter 18 April 2012 by 22:58 As die opsie prys is 168,03 dan die premie jy betaal sal wees 16803. Jy betaal hierdie ten tyde van die handel en daarom is dit in wese op die transaksiedatum. Jy geld maak slegs indien die waarde van die opsie toename in prys van waar dit gekoop is. So wanneer jy dit verkoop die geld ontvang is meer as wat uitbetaal, wat jou wins sal wees. Hoop dit maak sin. Allan 18 April 2012 by 21:56 Ek het gestruikel net op hierdie site-groot inligting oor opsies. My vraag gaan oor die aankoop van 'n diep in die opsie geld oproep op 'n staking prys laer as die prys van die algemeen. dws aandeelprys van appl vandag 608,34-Ek wil 'n appl Call staking prys-440-Prem 168.03- totale koste 608,03 te koop. Op verstryking indien die appl aandeelprys bo my 440 trefprys sal ek verloor my premie Peter 9 April 2012 by 17:49 Ek beveel die voorbeeld van Willow Solutions hiervoor. inderjit 6 April 2012 by 15:30 Hi Peter - ek afgelaai jou voorraad wisselvalligheid sigblad en wou 'n blik op die VBA, maar dit is 'n wagwoord beskerm. Ek werk met databasisse en wou sien hoe jy kan koppel aan 'n webbediener en die data te onttrek. Sou dit baie waardeer as jy kan laat ek 'n blik op die kode. Dankie vir jou webwerf. Dharmendra 26 Februarie 2012 by 11:55 Ek handel termynmark in kommoditeite. Ek wil opsies in Gold, Ru en S P. leer Kan jy my help om dieselfde Mobile: 971508980047 e-pos. dkbhagat hotmail Skype. tridentjewels Twitter. dharamjee benila Anoop 21 Februarie 2012 by 01:04 Hai Petrus, wil ek begin handel dryf. Wat moet ek doen Kan jy my help meneer. Peter 28 Augustus 2011 by 17:33 Jy bedoel jy wil om te begin handel die VIX Manish Kumar 28 Augustus 2011 by 10:10 Hi, I m 'n opsie handelaar nifty indeks net wat ek wil sê dankie baie, want ek leer baie ding uit jou opsie handel werkboek, en nou wil ek my styl verhandel teen 'n hoë en 'n lae VIX verbeter. Hoe ek verbeter myself my advies gee Petrus 16 Julie 2011 by 07:46 Mmm. nie seker oor hoe presies om VAR bereken, maar hier belangstel - Waarde in gevaar stel. Is dit wat jy na of soek jy 'n sakrekenaar Daniël 15 Julie 2011 by 12:58 kan jy ons ook vertel hoe om die waarde op risiko en die verwagte tekort van opsies sal regtig Apreciate dit te bereken. Dankie. Eric 14 Junie 2011 by 19:52 Hierdie blog is amazing. Baie dankie. Ek het nou net gestuur u 'n PM, so uitsien na praat met julle binnekort. Peter 19 Maart 2011 by 18:57 Hi Jitendra, nee, opsies sal nooit onder hul intrinsieke waarde aangebied. Jitendra 18 Maart 2011 by 08:33 halo Peter, ek wou 'n paar twyfel skoon te maak. as 'n voorgereg met opsies. Ek het 'n paar vrae veronderstel huidige markprys van X maatskappy is € 5 en ek koop 'n oproep van 7 euro (€ 2 is die premie) Ek het dit gehoor. maar is die oproep ooit beskikbaar teen afslag). Peter 23 Januarie 2011 by 03:19 Hi daar, D ek graag wou sien op die werf. Miskien 'n paar tutoriale op opsie handel sagteware ens Anonymous 23 Januarie 2011 by 12:01 Ek Don t weet wat jy hierdie skakel, maar dit is nie n opsie tutoriale vir my, meer soos 'n uittreksel uit 'n papier. yogita 5 Oktober 2010 by 01:21 Ek wil weet wat hoe om te sit oproep verhouding te ontleed. plz gee my die writeup op Theis onderwerp. Mahesh D 11 Desember 2009 by 12:34 Uitstekende ontleding en die inligting wat verskaf is baie behulpsaam .. Voeg 'n boodskap


No comments:

Post a Comment