Friday, September 23, 2016

Forex Mark Ure Nuwejaar

Hoe om Day Handel die forex mark (EURUSD, binne twee uur of minder per dag) Hier t te bepaal wanneer die tendens is verskuiwing of aan te pas by veranderende marktoestande. Baie handelaars is op soek na 'n strategie, maar gewoonlik nie die tyd om te leer hoe om dit korrek te implementeer. Ons moet beide stukke. Die meeste (nie almal nie) van my dag ambagte in die forex mark is gebaseer op hierdie eenvoudige konsepte (aanvaar 'n uptrend dieselfde konsepte van toepassing op 'n verslechtering neiging): Handel wanneer Londen en / of die Amerikaanse markte (vroeër is beter as later) is oop. Ek kies om handel te dryf 8:30-10:30 EST (15:30 tot 17:30 my kaarte). Twee uur per dag wat al is. Slegs handel in die rigting van die tendens. Wag vir 'n terugsakking. Nadeel moet wees naby 'n (ongeveer getrek) Trendline en / of bo 'n groot voor swing lae (vir 'n paar riglyne oor die onderskeid klein golwe van die groot golwe te sien impulsief en Korrektiewe Waves). Op die nadeel moet die prys stalletjie verkies ek drie of meer). Koop 'n tempo bokant die hoë prys van die sywaarts bars. Dit verg geduld. As die prys stalletjies en dan breakouts in die teenoorgestelde rigting van ons handel (geen vul op ons einde), te evalueer of jy nog wil om handel te dryf in daardie rigting, en wag vir 'n ander stadiger. Tot stilstand kom en teikens gestel aan die begin van elke dag (video wys hoe) en kan effens aangepas word gedurende die dag wat gebaseer is op die uitbreiding van of kontraktering wisselvalligheid. Meet die trending prys lopies tussen terugsakkings, en dan trek 'n paar pitte van die kleiner ones..that is jou teiken op elke handel, en jou stop verlies is 'n bietjie meer as die helfte van daardie. Byvoorbeeld, op 15 April het ek gekies om 'n teiken van 14 pitte en 'n stop verlies van 8 pitte gebruik. Op 14 April gekies ek 'n 10 pit stop verlies en 'n 18 pit teiken gebruik. Dit verander met verloop van tyd. Toe ek geskryf Forex Dag Trading met 1000 of minder. Ek bespreek die handel vir 6 pitte met 'n 3,5 pit stop verlies. A 3.5 pit stop verlies wouldn waarskynlik t waarskynlik toe wisselvalligheid laag was. Dinge verander, as handelaars ons moet aanpas. Sluit alle posisie ten minste twee minute voor die groot nuusgebeure (wat verband hou met die paar verhandel), en Don t handel tot na dit vrygestel word. Kanselleer alle hangende bestellings voor nuus, en toe weg van die rekenaar. Skep 'n dag handel roetine om foute te vermy. Lyk eenvoudig reg om dag handel die forex mark net terugsakkings koop om trendlines (ongeveer), handel in die rigting van die tendens en maak 14 pitte of verloor 8 pitte. Dit totdat jy leer en oefen dit een ding. Dag Handel die forex mark Beyond the Hard regter rand As jy wil regtig leer hoe om dag handel die forex mark (of enige mark) te bemeester t sien wat volgende (buite die harde regter rand van ons grafiek) gebeur, ons dink aan scenario ons wil hê moet gebeur, of dat ons vrees. Die meeste mense swaartekrag na die een of die ander. Hulle dink uit begin van 'n handels - en die prys vlieg in hul rigting vir 'n maklike wins en 'n hoë twintigs van vriende (fantasie), of betreding van 'n handelsmerk en die prys plummeting teen hulle te stop hulle (nagmerrie). Enige van hierdie scenario is moontlik (maar so is 'n gasheer van ander moontlikhede) en watter een is meer algemeen in jou gees vooroordeel handel. As jy 'n baie optimisties, kan jy leidrade wat die mark besig is om teen jou mis. As jy 'n baie pessimistiese jy kan 'n goeie handel te vermy, of spring daaruit te vroeg (sien Mind oor Market video vir hoe vooroordele raak handel). Wat ontbreek Jou strategie rekeninge vir die kry jy in 'n bedryf, en die opstel van 'n aanvanklike wins teiken en stop verlies. Sodra jy in die handel al is, dit is 'n ander wêreld. Allerhande dinge kan gebeur, baie min van wat in ag geneem is. Wat gebeur as die prys beweeg in jou guns tel effens en dan begin om te beweeg teen jou Wat gebeur as die prys beweeg na binne 0,1 pitte van jou teiken en dan omkeer, vinnig (of stadig) Wat gebeur as die prys nie absoluut niks nadat jy kry in t, wat doen jy as 'n dag handelaar, dinge verander baie vinnig. Soos Mike Tyson sê benadering. Dit is nooit (of selde) hoe ek eintlik deur handel. Aktiewe handel bestuur, wanneer dit behoorlik toegepas is veel meer winsgewend en veel meer in ooreenstemming is as die hande af benadering. Daar is 'n nadeel: jy nodig het om voortdurend te monitor die mark, terwyl handel (wat is goed vir die dag handel). Hoe om Day Handel die forex mark Aktiewe Trade Management Laat t so moeilik (indien jy oefen). As die neiging is sterk en daar isn t om enige waarskuwings tekens, sal ek gewoonlik laat die prys doen wat hy wil. My doelwit is geneig om te kry getref, sodat ek my stop verlies waar dit is en as ek ophou uit Ek kry gestop word. Dit was die risiko werd, want alles goed beweeg. As die tendens is baie sterk, ek het ook besluit voordat die handel as ek toegelaat word om my doelwit te pas of nie. As ek mag my wins te verhoog, waar gaan ek die teiken beweeg na Dit sal gebaseer wees op die lengte van vorige swaaie (ons speel kans / neigings, nie wat ons hoop sal gebeur). As ek pas my teiken, en dan trek prys terugkom nie, kry ek uit of laat dit maak nog 'n poging aan die nuwe teiken Besluit beslis wat jy gaan doen voordat jy die prys treffers jou inskrywing orde. Gewoonlik, ek don knoppie wanneer wins verdamp en jy ervaar spyt / woede / vrees / hoop. Sê die neiging is up, en ons het net 'n het 'n baie diep nadeel, retracing alle of die meeste van die vorige up golf. Die tendens is nog steeds tegnies, maar die diep nadeel kon die eerste wavelowerofadowntrend wees (as die prys opbrengs aan 'n laer hoë nadat skep). So dink vooruit Ek sê vir myself verskillende situasies bel vir verskillende uitgange. Byvoorbeeld, as dinge lyk redelik goed, maar nie ideaal, sal ek toelaat dat die prys tot drie pogings om te beweeg in my rigting te maak. As dit beweeg in my rigting drie keer, maar kom nie t getref my teiken, kyk ek na die uitgang. Ek kan ook kies om dit slegs twee kanse om te gaan in my guns gee. Uitgang na twee pogings as dit kom nie t die teiken getref. As die tendens waarskynlik verby, maar jy druk die laaste bietjie sap uit, of as die handel is op 'n buig punt wat enige kant toe kan gaan, net gee dit 'n poging. As dit beweeg in jou rigting en dan struikel, borgtog onmiddellik. Dit is waarskynlik 'n vals tempo. As jy 'n handelsmerk te neem en dit beweeg onmiddellik teen julle, daar isn t gewoonlik veel wat jy kan doen oor dit. Jy kry gestop word. Volgende Wanneer ons 'n handelsmerk te neem moet ons toelaat dat dit ten minste een poging (of meer) in ons rigting te maak voordat die redding daarop. Vandag handel die forex mark suksesvol jy nodig het om te lees, en aan te pas, om marktoestande (Velocity en omvang sal help in hierdie). Jy besluit watter rigting jy gaan om handel te dryf, en voor die handel jy besluit hoe om dit te bestuur. Waar u verskaf het is nie meer relevant kan jy t iets te doen oor jou inskrywing prys een keer in 'n handel. Vergeet daarvan. Jy pas by wat gebeur nadat jy in die handel. Soos Napoleon op die slagveld, het jy alles voor die hand bereken. Hoe om Day Handel die forex mark handel Voorbeelde Hier is die April 14 EURUSD 1 minuut grafiek, tesame met kommentaar hieronder. Verhandel vir ongeveer 'n uur en 'n half. Hoe om dag handel die forex mark EURUSD 1 minuut (Klik om te vergroot) Vandag (2 uur-tydperk) is oorheers deur die nuus op 830 AM EST (1530 op grafiek). Die bruin bokse merk in die prys en dit is wat ons kyk vir. Gebruik 'n 10 pit stop verlies en 18 pit wins teiken. Die eerste handel was die eerste vertraag nadat 'n baie sterk beweeg hoër. Dit is een waar jy net kyk na die onderstebo momentum en besluit wat jy nodig het om te kry in, met 'n terugsakking, so gou as die prys begin hoër weer beweeg. Lang handel plaasvind as die prys bo hoogtepunt van die sywaartse beweging (hoë bruin boks) kruisies. 18 pitte. Handel 2. Die prys is steeds tydrenne, en het dan met 'n terugsakking (net voor handel) en dan verskyn weer. Wanneer dit weer terug trek, dit pouses op byna dieselfde lae, wat baie min verkoop momentum. Hierdie een wat jy wil 'n kans om die teiken te tref gee. 18 pitte. Handel 3 en 4. tendens is up. Gehou koop. Gestop uit op beide. Handel 3 nooit werklik verskuif my rigting. Handel 4 gedoen beweeg in my rigting, maar dan omgekeer. Sny die verlies vroeg. -9 Pitte en -5,3 pitte. Handel 5. Ons het nou 'n bietjie verslechtering neiging, maar ons kan sien die prys is nog steeds respek vir die 1,0655 gebied (horisontale lyn). Gegewe die algemene beweeg hoër, gaan kort isnt selfs 'n oorweging nie. Koop weer wanneer die prys stalletjies by ondersteuning en beweeg dan hoër. Prys net oor bereik die teiken en dan trek weg van dit. onmiddellik gesluit. 14.9 pitte. Handel 6. didn maar met die bykomende voordeel dat net voor hierdie handel die prys het 'n kort termyn hoër hoër (by 16:58 met betrekking tot die minderjarige hoog op 16:42). Dit sou 'n ander winsgewende een gewees het. In minder as twee uur van die saak moes ons 5 ambagte: 3 wenners en verloorders 2, vir 'n totaal van 36,6 pitte. Aanvaar jy 'n 2000 rekening en risiko 1 (20 op elke handel). Met 'n 10 pitte stop jy kan handel 2 mini baie. Daarom jou daaglikse wins is 36,6 pitte x 1 (hoeveel 'n mini lot is die moeite werd om per pit) x 2 (hoeveel mini baie jy handel dryf) 73.2, of 3,66. Met 'n 10.000 rekening: 366 vir twee ure se werk. Sodra konsekwent, kan jy die risiko verhoog tot 1,5 of 2 (nie nodig om hoër te gaan as dit), stoot jou inkomste te 732 op 'n 10,000 rekening. Dat die forex strategieë gids het baie meer. Hier is die April 15 EURUSD 1 minuut grafiek (Ek het geleer 'n nuwe truuk in MT4 as jy 'n bestelling te sleep van jou rekening geskiedenis op die grafiek sal die handel vlakke vir daardie bedryf op jou grafiek te sit). Hoe om dag handel die forex mark EURUSD (Klik om te vergroot) Op 14 April het ons het baie Gegrond op swaaie voor die eerste handel ek gekies vir 'n 14 pit teiken en 8 pit stop verlies. Ons kan sien die prys beweeg meestal sywaarts maar in 'n baie kronkelende pad. Net voor die eerste handel die prys probeer om laer beweeg, maar was onsuksesvol. Dit geweet onderbreek, en ek gekoop het toe die prys bo die bruin boks gebreek (ek die hand van hierdie ons wou in, want die prys het net 'n valse tempo, en nie noodwendig as gevolg van die algehele tendens (soos alle ander ambagte) trek. Handel 2 . Skerp skuif in ons rigting, klein terugsakking na naby ou weerstand (reeks top), breek, beweeg terug in opwaartse rigting. Classic 14 pitte. Handel 3. Pretty much dieselfde. die prys is nou beweeg 'n bietjie sywaarts, maar ons het bo die vorige swaai laag, en dan is die prys breek bo die pouse sodat ons veroorsaak in 13.6 pitte (inskrywing prys het glip effens verminder wins op handel teiken bly by oorspronklik beplan vlak ten spyte van die glip) x:.. Ek was 'n boks en . het 'n x daaronder dit vertraag is heeltemal te naby aan 'n onlangse hoogtepunt Hierdie tendens is reeds en 'n dieper nadeel is waarskynlik NFS:.... het probeer om 'n lang twee keer te kry, maar dit was tevergeefs prys gehou val dit waarom ons wag vir die prys om terug te beweeg in ons rigting. Dit het nooit gebreek bo die bruin boks, sodat daar geen handel. Teen die tweede NF jy kan sien my kommentaar t) want deur hierdie tyd van die prys het die hele laaste been van die tydren teruggesak. Die prys sus dan 'n bietjie en dit is byna 10:30 EST (1730 op grafiek) so dit was dit. Algehele in minder as n uur van die saak het ons 3 ambagte. 2 wenners en 1 verloorders, vir 'n totaal van 19,6 pitte ( 'n bietjie hoër as ek don t eens nodig om op te gee jou dagtaak Sodra konsekwent, kan jy die risiko verhoog tot 1,5 of 2, stoot jou inkomste te 490 op 'n 10,000 rekening. Bykomende notas op Dag Trading die forex mark Ek beveel die gebruik van 'n daaglikse stop verlies en 'n verlies van bo. As jy verloor 3 (drie bedrywe gevaar 1), stop handel. Lees Dag handelaars:... Hoe en Waarom om 'n daaglikse stop Loss vir meer besonderhede Gebruik Sodra jy hierdie metode te bemeester, moet dit 'n seldsame gebeurtenis wees Ons noem dit (as jy verloor drie ambagte regs af die vlermuis en moet handel te stop) jy moet net blaas keer ooit n maand of twee. op dae was wisselvalligheid is laer, sal jou stop verlies 'n kleiner en ook jou teiken. Maar deur die voortsetting van die risiko 1 (of 1.5 of 2), sal jou posisie te vergroot. As jy weer goed geoefen jy nog moet in staat wees om 'n goeie daaglikse inkomste, maak nie saak of wisselvalligheid kontrakte of brei maak. aan hierdie twee spesifieke dae Ek is met behulp van 'n STD rekening (ek weet baie van julle is met behulp van STD / kommissie gratis rekeninge). Die verspreiding was tipies tussen 1,5 en 2 pitte. Dit t sien geldig handel Opstellings, jy inhoud nie om handel te dryf om te wees. Slaan jou kapitaal vir 'n beter geleenthede. My orde is gereed in afwagting van 'n handelsmerk. Aanvaar ek wil koop. Ek stel 'n buy aftrekorder (Don wat ook goed sal werk (ek dink net FXCM bied NinjaTrader). Ek het geleer dit aanpasbaar handel styl van Nikolai, Manny en Marcello oor die Dag Trading Akademie P 500 E-mini's) dag handelaars. As jy belangstel in termynkontrakte handel is, of wil 'n bietjie meer te lees oor hierdie onderwerp, check Ontwikkeling en Handel die beste dag handel strategie. As ons kyk na die kaarte kan dit maklik lyk. Dit isn). Don t laat 'n verlies van handel of twee gooi jy af. Fokus op wat gebeur, beplanning en spring op geleenthede. Hou die gees besig met belangrike handel take sal hou saboteer emosies op 'n afstand. Sommige dae wat jy mag hê 8 of 9 ambagte. Ander dae net een of twee. Sommige dae sal jou stop verlies sal wees 20 pitte en jou teiken 35 s hoe om dag handel die forex mark, die EURUSD, of enige forex paar. Vir meer inligting oor hoe om dag handel forex, insluitend basiese beginsels te kry wat jy begin leer (sodat tipes, munt pare om te fokus op, definieer tendense), 20 strategieë en 'n plan om jou te oefen en suksesvolle kry, check die Forex Strategies Gids vir Dag en swing Handelaars 2.0 deur Cory Mitchell, CMT. Ek kan t dek alles in een artikel. Plaas jou vrae al is, as waarmee ek weet wat om te fokus op toekomstige artikels. Cory Mitchell, CMT sê: Vir die dag handel hou ek aan die EURUSD die meeste van die tyd. Ek het net ooit dag handel 'n paar op 'n slag (een paar per dag), en tipies verhandel dieselfde paar die hele week / maand. Ek het soms oorskakel na die GBPUSD, want dit het 'n bietjie meer wisselvalligheid, maar die EURUSD is die standaard. Swing handel is verskillende totaal van ongeveer 46 pare. Maar vir die dag handel net die EURUSD, en af ​​en toe GBPUSD. Ek het die volgende vrae oor die twee handel voorbeelde in hierdie artikel. volgens jou ebook n tendens moet bewys wanneer tendens handel. Maw die prys ontwikkeling sal ten minste een hoër hoog en een hoër lae toon in die geval van 'n uptrend. Maar die eerste handel in die handel voorbeeld van 14 April 2015) kom nie t dit in stryd met die ebook Vriendelike groete, By de Jong Cory Mitchell, CMT sê: Dit omdat hulle 'n aansienlik hoër hoog (kan nie meer 'n verslechtering neiging skep). As jy wys is, moet ons wag vir 'n hoër lae om die tendens bevestig. Maar dit is presies wat ek gedoen het. Ek het gewag vir 'n terugsakking, en dan wag ek vir die terugsakking na stalletjie uit. Ek het toe 'n handelsmerk as die prys weer begin styg. Deur wag vir diegene klein bevestig, ek het beide die hoër hoog en hoër lae Ek is op soek na. Maar dit is meer gevorderde ambagte, want jy t kan sien die patroon van hoër-hoog en hoër-laag voor jy die handel te neem. In plaas daarvan, jy het net 'n hoër-hoog (baie sterk mense) en dan in real-time moet in staat wees om die nadeel te kyk en vertel jouself jy sal kry in as dit toon tekens van 'n hoër-laag (stalletjies bo waar die groot skuif hoër begin). Gewoonlik Ek het verkies beurs in 'n goed gevestigde tendens. Tog, wanneer jy 'n massiewe skuif óf op of af, wat baie sterk omvang het (snelheid is 'n goeie toevoeging sowel), wat beteken gewoonlik die tendens omgekeer. Of dit ten minste bied my met genoeg bevestiging dat ek bereid is om 'n handelsmerk te neem op die nadeel dat die groot stap volg (die veronderstelling dat dit stalletjies uit en dan begin om terug te beweeg in die rigting van die groot skuif). Hopelik help duidelike it up. Geen hoofstuk moet gelees word in isolasie. Al die hoofstukke is ingesluit vir 'n rede. Daar is elemente van mekaar wat sal help om beter te handel besluite te neem. Na aanleiding van 'n groot skuif is een van daardie tye. Jy kan 'n tipiese tendens struktuur nie, maar die prys aksie ( 'n baie sterk beweeg) vertel ons die tendens waarskynlik omgekeer, en deur te wag vir 'n terugsakking wat stalletjies voor dat groot skuif begin, ons is in werklikheid handel 'n tendens dit is net die begin daarvan. Hi Cory Ek Trading 2.5 mini baie is sekerlik gaan veel meer as 20 vereis, selfs al het jy 'n massiewe invloed. Kan jy die redenasie / berekeninge hier verduidelik asseblief. Anders Ek dank u Cory Mitchell, CMT sê: Hi JP. Jy hoef nie meer as 20. Jy moet ten minste 2000 (dws. Per hierbo), plus hefboom. Koop '2.5 mini baie kos 25.000, sodat jy nodig het ten minste 15: 1 hefboom (gee jou 30,000 in bruikbare kapitaal (jou 2000 x 15 hefboom)). MAAR, kan jy nog steeds jou risiko om slegs 20, as jy kies. As jy 'n mini lot te koop, elke neut die prys (EURUSD) beweeg sal maak of verloor jy 1. As jy 2.5 mini baie koop, sal jy maak of verloor 2.5 vir elke pit van beweging. As jy koop by 1,0320 en plaas 'n stop verlies aan 1,0312 (8 pitte verskil) jy gevaar 8 pitte, en dus sal jy net verloor ongeveer 20 (2.5 mini baie x 8 pitte). Daar is 'n groot verskil tussen die transaksiewaarde (25000 in hierdie geval, vir 2,5 mini baie) en hoeveel jy in gevaar stel (20 in hierdie geval, met net waag 1 van die 2000 in die rekening). Hoeveel jy in gevaar is aan jou, en is gebaseer op jou posisie grootte en hoe ver jy 'n stop verlies van jou inskrywing prys te plaas. Maak meer sin Dankie Cory, jou verduideliking maak werklik 'n groot gevoel. Een klein sake al: My wiskunde op die koste van 'n mini-lot sonder hefboom (vir dollar toonbank munt pare) bring my by 10000 en nie 1000. dalk Dit ELEMENTARY maar natuurlik lyk sy van kritieke belang om te kry dit reg Kan jy verduidelik hoe jy om die 2500 vir 'n mini lot asseblief ek moet iets iewers ontbreek. Cory Mitchell, CMT sê: Ek het nodig om 'n bewys-lees my kommentaar meer versigtig. Jammer vir die verwarring. My fout. Ek mis 'n nul en dit gegooi het al die nommers in my vorige kommentaar. Ek het my vorige kommentaar hersien met die korrekte getalle. Hefboom vereis, as jy wys. Ek sal moet kyk deur die artikel om te sien of ek gekoppel aan die pos Grootte artikel oral. Indien nie, hierdie artikel bespreek Posisie Grootte in meer detail: vantagepointtrading / argiewe / 2031 8 Basiese Forex mark konsepte wat jy nie t moet 'n daaglikse handelaar om voordeel te trek uit die forex mark te neem - elke keer as jy in die buiteland reis en ruil jou geld in 'n buitelandse valuta, is jy deel te neem in die buitelandse valuta (Forex) mark. Trouens, die forex mark is die stil reuse van finansies, verminderde alle ander kapitaalmarkte in sy wêreld. Ten spyte van hierdie mark is oorweldigend grootte, wanneer dit kom by handel geldeenhede, die konsepte is eenvoudig. Laat ons neem 'n blik op sommige van die basiese konsepte wat al forex beleggers moet verstaan. Tutoriaal: Populêre Forex Valuta Agt Majors In teenstelling met die aandelemark, waar beleggers duisende aandele te kies, in die geldeenheid mark, hoef jy net agt groot ekonomieë te volg en dan te bepaal watter die beste onderwaardeer of oorwaardeer geleenthede sal verskaf. Hierdie volgende agt lande waaruit die meeste van die handel in die valutamark: Verenigde State van Amerika Eurosone (die kinders te kyk is Duitsland, Frankryk, Italië en Spanje) Japan Verenigde Koninkryk Switserland Canada Australië Nieu-Seeland Hierdie ekonomieë het die grootste en mees gesofistikeerde finansiële markte in die wêreld. Deur streng fokus op die agt lande, kan ons voordeel te trek uit verdien rente-inkomste op die mees krediet-waardig en likiede instrumente in die finansiële markte. Ekonomiese data is vrygestel van hierdie lande op 'n byna daaglikse basis, sodat beleggers om te bly op die top van die spel wanneer dit kom by die beoordeling van die gesondheid van elke land en sy ekonomie. (Vir meer insig, sien die saak op Nuusberigte.) Opbrengs en terugkeer wanneer dit kom by handel geldeenhede, die sleutel om te onthou is dat die opbrengs dryf terugkeer. Wanneer jy handel in die buitelandse valuta lokomark. jy eintlik koop en verkoop van twee onderliggende geldeenhede. Alle geldeenhede aangehaal in pare. want elke geldeenheid gewaardeer in verhouding tot 'n ander. Byvoorbeeld, as die euro / dollar paar aangehaal as 1,3500 wat beteken dit neem 1,35 tot € 1 koop. In elke buitelandse valuta transaksie, is jy terselfdertyd koop een geldeenheid en verkoop 'n ander. In effek, gebruik jy die opbrengs van die geldeenheid wat jy verkoop aan die geldeenheid wat jy wil koop te koop. Verder elke geldeenheid in die wêreld kom aangeheg met 'n rentekoers van die sentrale bank van die land wat geldeenheid s stel. Jy is verplig om die rente op die valuta wat jy verkoop betaal, maar jy het ook die voorreg gehad om rente verdien op die valuta wat jy gekoop het. Byvoorbeeld, laat ons kyk na die Nieu-Seelandse dollar / Japannese jen paar (NZD / JPY). Laat ons veronderstel dat Nieu-Seeland het 'n rentekoers van 8 en dat Japan het 'n rentekoers van 0,5 in die geldeenheid mark, is rentekoerse bereken basispunte. A basispunte is eenvoudig 1/100 ste 1. So, Nieu-Seeland tariewe is 800 basispunte en Japannese tariewe is 50 basispunte. As jy besluit om 'n lang NZD / JPY gaan jy 8 verdien in jaarlikse rente, maar moet betaal 0.5 vir 'n netto opbrengs van 7,5 of 750 basispunte. Gebruik te maak van Opbrengste Die forex mark bied ook geweldige hefboom - dikwels so hoog as 100: 1 - wat beteken dat jy 10,000 miljard se bates kan beheer met so min as 100 van kapitaal. Tog kan hefboom 'n tweesnydende swaard kan massiewe winste maak wanneer jy korrek is nie, maar kan ook genereer groot verliese as jy verkeerd is. Dis duidelik dat die hefboom oordeelkundig gebruik word, maar selfs met 'n relatief konserwatiewe 10: 1 hefboom, sal die 7.5 opbrengs op NZD / JPY paar vertaal in 'n 75 opbrengs op 'n jaarlikse grondslag. So, as jy 'n 100,000-eenheid posisie in NZD / JPY behulp 5000 waarde van aandele hou. jy sou verdien 9.40 in belang elke dag. Dit is 94 dollar in belang na slegs 10 dae, 940 miljard se belangstelling na drie maande, of 3760 jaar. Nie sleg gegewe die feit dat dieselfde bedrag geld net sou verdien jy 250 in 'n bank spaarrekening (met 'n koers van 5 rente) na 'n hele jaar. Die enigste werklike rand die bankrekening verskaf is dat die 250 terugkeer risiko-vry sal wees. (Vir meer insig, sien Forex HEFBOOM: 'n tweesnydende swaard en HEFBOOM se tweesnydende swaard hoef nie Sny diep.) Die gebruik van hefboom vererger basies enige soort van markbewegings. So maklik soos dit winste verhoog, kan dit net so vinnig veroorsaak groot verliese. Tog kan hierdie verliese word beperk deur die gebruik van punte. Verder, byna al die forex makelaars bied die beskerming van 'n marge watcher - 'n stuk sagteware wat jou posisie 24 uur per dag, vyf dae per week horlosies en beredder dit outomaties sodra vereistes marge is verbreek. Hierdie proses verseker dat jou rekening nog nooit 'n negatiewe balans sal plaas en jou risiko word beperk tot die bedrag van die geld in jou rekening. (Vir meer inligting oor die bestuur van verliese, sien Geld bestuursaangeleenthede.) Dra Trades Geld waardes nooit bly stilstaan ​​en dit is hierdie dinamiese wat geboorte gegee het aan een van die mees gewilde handel strategieë van alle tye, die drahandel. Dra handelaars hoop om nie net te verdien die rentekoersverskil tussen die twee geldeenhede, maar ook kyk vir hul posisies te waardeer in waarde. Daar was heelwat geleenthede vir groot winste in die verlede. Laat ons neem 'n blik op 'n paar historiese voorbeelde. (Vir meer inligting, lees Geld Carry Trade Red.) Tussen 2003 en die einde van 2004 het die AUD / USD geldeenheid paar aangebied om 'n positiewe opbrengs verspreiding van 2.5. Alhoewel hierdie baie klein mag lyk, sal die opbrengs word 25 met die gebruik van 10: 1 hefboom. Gedurende dié tyd het die Australiese dollar ook geweet van 56 sent te sluit op 80 sent teen die Amerikaanse dollar, wat 'n 42 waardering in die geldeenheid paar verteenwoordig. Dit beteken dat as jy in die handel was - en baie verskansingsfondse op die oomblik is - jy sal nie net verdien die positiewe opbrengs, maar jy ook sou gesien het geweldige kapitaalwins in jou onderliggende belegging. Figuur 1: Australiese Dollar Saamgestelde, 2003-2005 Forex Nuus deur my afrekening hulle tans oor gewaardeer deur enigiets tussen 50 90. dit is 'n reuse Ponzi-skema-un parallel in die mens se geskiedenis back-off (voorheen). Ek dink dit is tyd dat die Fed om staptog Gradeer in Julie, want ek sien ekonomiese ons is baie goeie N soliede Duitsland se grootste bank is op pad na die lae enkelsyfers om in groot trouble. Panic tree in. Jy weet wat gedoen moet word gedoen, so moenie dit kry net uit daardie monolitiese gedrog en herleef die Keltiese Tier wat die Duitse gelei EUSSR het declawed en. Daar is so baie ander lande as dié tronk in die EUSSR. Ek is nie seker wat jy kan sê in dieselfde asem. UK het homself bevry. Dankie vir die uitnodiging my hier vir my laaste buite voorkoms as 'n lid van die Monetêre Beleidskomitee. Ek het bedoel om 'n soort van terugwerkende assessering van my tyd op die Komitee en 'n beskrywing van 'n paar van die groot uitdagings beleidmakende ons in die gesig gestaar voorsien. Maar die gevolg van verlede maand se referendum gee 'n baie werklike sin dat my laaste paar weke op die. Terwyl geld te verdien gebruikers is 'n voortdurende uitdaging vir sosiale media-webwerwe soos Twitter en Facebook, het 'n gebruiker 'n manier om te maak 500,000 per jaar met behulp van sosiale media platforms gevind. Kris Sanchez, die 25-jarige man agter die Twitter-rekening Uberfacts, het 'n beroep gedoen uit tweeting random facts. Since sy eerste tweet in 2009, het Sanchez meer as 18 miljoen volgelinge versamel. Die eerste minister is onder druk, ekonome verpletterend groeivooruitskattings en maatskappye waarsku van Brexit se ernstige gevolge. Londen Nee, Dublin. Die verwevenheid van handel en finansies beteken dat geen ander land voel die gevolge van die VK se stem by die Europese Unie meer verlaat as Ierland. In die jaar was die Ierse die eeufees van hul opstand teen. Toe ek (Moritz) in die handel kom, het ek soos so baie gesleep in die Forex markte. Hul advertensies is al oor die plek, hul forums is die grootste, het hulle die grootste en maklikste makelaars te verkry, en die mark algehele is erg gereguleer, wat dit maklik maak om rekeninge oop te maak. Verder kan jy begin om handel te dryf met so min as 200 of selfs minder, en die hefboom. EUR / USD: Neutrale: In 'n 1,0995 / 1,1200 reeks. Ons verskuif na 'n neutrale houding verlede Vrydag en daar is geen verandering aan die oog. Ons gaan voort om te verwag euro om handel te dryf in 'n 1,0995 / 1,1200 reeks vir nou. Slegs 'n duidelike onderbreking uit hierdie reeks sal lei tot 'n volgehoue ​​rigting beweeg. GBP / USD: Neutrale: Recovery kan hoër uit te brei na 1,3535. Die huidige vooruitsigte is steeds gesien word as neutraal. Brittanje geopen baie vrugbaar handel te onderhandel met Kanada op Vrydag, Internasionale Handel Sekretaris Liam Fox het die Sunday Times as. 'N poging tot Turkse militêre staatsgreep verskyn verkrummel in die vroeë oggendure van Saterdag na skares beantwoord President Erdogan se oproep. Een ding is nou seker oor die komende presidensiële verkiesing in die Verenigde State van Amerika: die volgende president sal nie 'n toegewyde vry wees. Toe ek (Moritz) in die handel kom, het ek soos so baie gesleep in die Forex markte. Hul advertensies is al oor die plek, hul forums is die grootste, hulle. 'N militêre staatsgreep in 'n NAVO lidland, met uiters belangrike geopolitieke dimensies, geposisioneer tussen die Midde-Ooste en Europa.


No comments:

Post a Comment