Sunday, September 25, 2016

Wee Trading Forex Strategies

Forex Trading Strategie Nick se Forex Prys aksie strategie Welkom by die jongste uitgawe van my forex strategie. My forex strategie is ten volle gebaseer op die prys aksie, geen aanwysers, geen verwarrende tegnieke, net suiwer prys. Ek is die ontwikkeling, die opstel van, en die verbetering van my prys aksie strategie sedert 2005. Dit handel strategie is tien jaar in die maak van dit groot veranderinge in marktoestande, hoë wisselvalligheid tydperke, lae tydperke wisselvalligheid en alles anders die Forex mark het gegooi by oorleef Dit. En dit is die skoonheid van die handel 'n prys aksie strategie aanwyser gebaseerde strategieë is gesluit vir die marktoestande hulle geskape vir. Prys aksie is vloeistof, dit maklik aanpas by veranderende omstandighede, om verskillende pare, om verskillende tydraamwerke en selfs om verskillende handelaars. Die belangrikste is dat die prys aksie laat jou toe om jou handel eenvoudig te hou. Hou jou Trading Eenvoudige Die sleutel beginsel van my forex strategie is om handel eenvoudig te hou. Ek het dit teen meer as kompliserende handel. Omdat die eenvoudiger jou strategie is, hoe meer effektief sal jy as 'n handelaar. Een van die belangrikste doelwitte van my prys aksie strategie is om my kaarte skoon te hou. Die enigste ding wat ek plaas op my kaarte is ondersteuning en weerstand gebied. Ek gebruik hierdie ondersteuning en weerstand gebied in samewerking met kandelaar analise om handel te dryf Forex. Verpakking my kaarte vol aanwysers sou dit onmoontlik vir my om te prys aksie lees. Trading sonder enige aanwysers maak my forex strategie eenvoudige, stresvrye en hoogs effektief. Wat doen 'n skoon Forex grafiek lyk Hier is 'n foto van my euro / dollar 4hr grafiek. My skoon en eenvoudige forex strategie Hierdie grafiek is duidelik en maklik om te verstaan, daar is niks wat jy se aandag te lees prys. Dit is waarom ek is lief vir my forex strategie. Sommige handel strategieë is 'n absolute gemors van aanwysers. Kyk bietjie na die beeld hieronder, sommige mense eintlik handel soos dit 'n morsige aanwyser gebaseer Forex strategie Waarom sou jy wil om handel te dryf soos hierdie aanwysers vir hierdie Trading Strategie So om handel te dryf my Forex Trading Strategie Ek gebruik geen aanwysers. Ek algemeen Don se nou dan moet jy handel dryf op huidige prys Aksie baseer gebeur. Wat munt pare kan jy handel suksesvol met behulp van Forex Prys Aksie My Forex Trading Strategie sal werk op enige geldeenheid paar wat vryswewende en gereeld verhandel. Dit is omdat my metode is gebaseer op die prys aksie. Dit beteken dat jy kan hierdie handel strategie te gebruik om suksesvol te handel enige geldeenheid paar wat jy kry op jou forex platform. Dit gesê, ek persoonlik verkies om te konsentreer op 'n paar geldeenheid pare op enige gegewe tyd. Ek vind dit ook steurende om te probeer en hou van te veel pare in 'n keer. Ek handel hoofsaaklik die euro / dollar, USD / CAD en AUD / USD. Ek handel oor die algemeen hierdie munt pare soos hulle is die mees voorspelbare en hul beweging is gladder. Jy hoef s 'n paar hoogs onverwagte nuus, wat is redelik skaars is. Indien u verkies om 'n spesifieke Forex sessie handel soos die Londen, New York en Asiatiese sessie kies dan die belangrikste geldeenheid pare wat aktief by daardie tyd is. Prys Aksie Trading werk beter op lang tyd rame Aangesien hierdie Forex Trading System is gebaseer op die prys aksie wat jy kan enige tyd handel van een uur en hoër. Ek konsentreer hoofsaaklik op die een uur, vier uur en daaglikse kaarte. Dit is konsekwent die mees winsgewende, na gelang van die patrone is makliker om raak te sien en lei tot meer konsekwent wins. Tipes Prys Aksie Ontleding Primêr, ek gebruik twee soorte Prys Aksie Ontleding: ondersteuning en weerstand lyne. Kandelaar ontleding. Hoe om Trades met behulp van My Forex Trading Strategie Tik gevolg van die onlangse ekonomiese onsekerheid en lande verloor hul kredietwaardigheid ens, geldeenhede sondaars t wat handel dryf as wat hulle normaalweg sou. Dit het gelei tot my terugskrywings uitsluitlik handel. Ek kyk vir 'n sterk omkeer Opstellings vorm bo-op my ondersteuning en weerstand gebied. Een keer 'n patroon vorm, wat 'n ommekeer aandui, stel ek 'n sneller prys en betree die handel. Ek neem 'n paar ambagte per week en gemiddelde ten minste 'n 80 wen koers. Trading Strategie Teikens en stop Teikens: My doelwitte is gemiddeld 80 pitte. Stop: My punte is gemiddeld 40 pitte. Hierdie teikens en stop verskil tydens verskillende marktoestande. Ek gewoonlik toelaat prys aksie om my doelwit te bepaal en te stop. Dit beteken dat ek sal die kerse te lees en my stop gebaseer op onlangse hoogtepunte en laagtepunte. 'N gemeenskaplike plek vir 'n stop sal wees bo of onder die mees onlangse hoë of lae. Hoe om die handel strategie Eers Rondom Nuusberigte Ek gebruik die Forex Calendar uit forexfactory om tred te hou van ekonomiese data te hou. Statisties Ek het gevind dat ek nie nodig het om te handel in 'n hoë impak nuusberigte te vermy. Trouens, deur die handel deur middel van die meeste nuusberigte, ek uiteindelik die maak meer wins Hoekom is hierdie Banke en ander groot handel instellings miljoene betaal vir ontleders en data voed hierdie hulle toelaat om opgevoede raaiskoot maak oor die komende ekonomiese data. Hierdie raaiskote is opgeneem in die prys voor die data vrygestel. As 'n bedryf opstel vorms voor 'n belangrike ekonomiese data vrylating, kan dit 'n teken wees dat groot instellings posisie hulself vir die vrylating. As die prys aksie wat jy vertel om kort, daar is gewoonlik 'n rede Die enigste nuus wat ek vermy is onvoorspelbaar nuus of 'n baie hoë impak nuus, hier is 'n vinnige lys: Toesprake deur sentrale bank leiers of politici. Rentekoers aankondigings of enigiets wat direk verband hou rentekoerse. NFP verslag, die naam verander 'n ruk gelede die verslag .. Jy moet ook kyk uit vir belangrike politieke vergaderings soos die G7 en G8-berade. Die onlangse G7-beraad in Junie 2015 het 'n baie onvoorspelbare bewegings in die euro. Vir die grootste deel, kan nuus veilig geïgnoreer word nie. Die enigste ding wat ek nie doen is om 'n handelsmerk wat veroorsaak word deur 'n nuusvrystelling. Nuus gebaseer beweeg is geneig om vinnig ingegaan, sodat as ek 'n inskrywing sneller, ek verwyder dit voor 'n groot nuusvrystelling. Soos jy kan sien, my Forex Trading Strategie is eenvoudig en sal jou toelaat om pitte maak in enige marktoestande, met byna enige Forex geldeenheid paar. Forex Strategies Forex kan nie konsekwent winsgewende sonder voldoening aan sekere forex strategie wees. Dit neem tyd en moeite om jou eie handel strategie te bou of om 'n bestaande een by jou handel behoeftes en styl aan te pas. Wat is 'n handels-strategie Die meeste dikwels, 'n handel strategie is 'n versameling van toegang en uitgang reëls. wat 'n handelaar kan gebruik om oop en toe posisies in die buitelandse valuta mark. Dit reëls kan baie eenvoudig of kompleks wees. Eenvoudige strategieë vereis gewoonlik slegs 'n paar bevestigings, terwyl gevorderde strategieë verskeie bevestigings en seine van verskillende bronne kan vereis. Daarbenewens kan 'n handel strategie 'n bietjie geld bestuur reëls of riglyne bevat. Sommige strategieë (bv Martingale) kan streng gesentreer rondom posisie sizing tegnieke. Afgesien van die inskrywing / afrit reëls en opsionele riglyne geld bestuur, is strategieë dikwels gekenmerk deur die lys van handel gereedskap wat nodig is om die gegewe strategie in diens. Hierdie gereedskap is gewoonlik kaarte, tegniese of fundamentele aanwysers, sommige mark data of enigiets anders wat gebruik kan word in die handel. By die keuse van 'n strategie, wat jy nodig het om te verstaan, wat die nodige gereedskap wat jy in besit is. Dit is belangrik om 'n strategie of stelsel wat maklik is om te volg met jou daaglikse handel skedule en dit kan suksesvol toegepas word met jou rekening balans grootte kies. Meganiese teen Diskresionêre Forex strategieë wat verhandel gebaseer op streng wiskundige reëls met geen dubbelsinnige omstandighede en geen belangrike handel besluite gemaak moet word deur die handelaar is meganiese genoem. 'N Goeie voorbeeld van 'n meganiese stelsel is 'n bewegende gemiddelde kruis strategie, waar MA periodes gegee word en posisies ingeskryf en opgewonde presies op die punt van die kruis. By die werk met meganiese handel strategie, is dit maklik om 'n backtest en te bepaal sy winsgewendheid. Jy kan ook so 'n stelsel te outomatiseer via Meta Trader deskundige adviseurs of enige ander handel sagteware. Die gewone nadeel van sulke strategieë is hul gebrek aan buigsaamheid voor die fundamentele veranderinge in die mark gedrag. Meganiese strategieë is 'n goeie keuse vir handelaars kundige in die handel outomatisering en back testing. Strategieë wat 'n paar onsekerheid behou en kan nie maklik geformaliseer in wiskundige reëls diskresionêre genoem. Sulke strategieë kan slegs met die hand backtested wees. Hulle is ook geneig om emosionele foute en verskeie sielkundige vooroordele. Aan die positiewe kant, diskresionêre handel is baie buigsaam en laat ervare handelaars om verliese in moeilike mark situasie te vermy, terwyl die aanbied van 'n geleentheid om wins uit te brei wanneer handelaars ag dit haalbaar is. Newbie valuta handelaars moet waarskynlik weg te bly van diskresionêre handel, of ten minste probeer om die omvang van hul diskresie in die handel te verminder. Strategieë in hierdie Forex strategie repository, sal jy verskeie strategieë wat is verdeel in drie hoofkategorieë vind: aanwyser aanwyser Forex strategieë is so handel strategieë wat gebaseer is op die standaard Forex grafiek aanwysers en kan gebruik word deur iemand wat 'n toegang tot 'n kartering het sagteware (bv Meta Trader platform). Hierdie FX strategieë word aanbeveel om handelaars wat ontleding aanwysers tegniese verkies oor alles: Prys Aksie Prys aksie Forex strategieë is die valuta handel strategieë wat geen grafiek of fundamentele aanwysers gebruik nie, maar in plaas is suiwer gebaseer op die prys aksie. Hierdie strategieë sal pas beide kort - en langtermyn-handelaars, wat nie hou van die vertraging van die standaard-aanwysers en verkies om te luister as die mark praat. Verskeie kandelaar patrone, golwe, bosluis-gebaseerde strategieë, rooster en hangende posisie stelsels hulle almal val in hierdie kategorie: Fundamentele Fundamentele Forex strategieë strategieë gebaseer op suiwer fundamentele faktore wat staan ​​agter die koop en verkoop geldeenhede. Verskeie fundamentele aanwysers, soos rentekoerse en makro-ekonomiese statistieke, invloed op die gedrag van die Forex mark. Hierdie strategieë is baie gewild en sal baat vind langtermyn handelaars wat fundamentele data-analise oor tegniese faktore verkies: die toets van jou Forex Strategie Dit is baie belangrik om jou handel strategie te toets voordat live gaan daarmee. Daar is twee maniere om jou potensiaal handel strategie te toets: back testing en vorentoe toets. Back testing back testing is 'n soort van 'n strategie toets uitgevoer op die afgelope data. Dit kan óf outomatiese of handleiding wees. Vir outomatiese back testing, moet 'n spesiale sagteware gekodeer. Outomatiese toets is meer akkuraat maar vereis 'n ten volle meganiese handel stelsel te toets. Handleiding toets is stadig en kan eerder onakkurate wees, maar vereis geen ekstra programme en kan gedoen word sonder enige spesiale voorbereiding proses. Enige back testing resultate moet word met 'n korrel sout as die toets strategie kon gewees het geskep om spesifieke backetsting historiese data te pas. Stuur Toets vorentoe toets uitgevoer word, hetsy op 'n demo rekening of op 'n baie klein (mikro) lewendige rekening. Tydens sulke toetse, gewoonlik handel jy met jou strategie asof jy jou live rekening verhandel. Soos met back testing, kan uitsien toets ook outomatiese. In hierdie geval, sal jy nodig het om 'n handel robot of deskundige adviseur vir jou stelsel uit te voer te skep. Natuurlik, met diskresionêre strategie, is jy beperk slegs tot handleiding toets. Vorentoe toets resultate word beskou as meer bruikbaar en verteenwoordigende as dié van die backtests te wees. Interpretasie van die resultate egter jy besluit om jou strategie te toets, moet jy die resultate wat jy kry te verstaan. Intuïtief, sal jy die resultate beoordeel volgens strategie se winsgewendheid, maar jy moet nie vergeet van die ander belangrike parameters van 'n suksesvolle handel strategieë. Hulle is: lae drawdown groottes, kort drawdown tydperke, hoë kans om te wen, 'n hoë gemiddelde loon-tot-risiko verhoudings en 'n groot aantal ambagte. Die ideaal is dat jou stelsel ewe goed verdien op bullish en lomp ambagte, moet die gevolglike balans kurwe konsekwent en eenvormig wees, sonder beduidende druppels of lang plat tydperke. As jy met behulp van Meta Trader vir back testing of vorentoe toets, kan jy ons dossier analise-instrument te gebruik om beter te verstaan ​​die sterk en swak kante van jou strategie. Om verder te lees As jy meer inligting wil ontvang oor Forex strategieë nodig of moet 'n paar ekstra voorbeelde van werk strategieë, jy is welkom om ons e-boeke artikel blaai op strategieë om te leer uit heeltemal gratis aflaaibare e-boeke. Jy kan ook kies om 'n paar artikels uit ons strategie gebou artikel lees om jou kennis van die vak te verbeter. As jy wil hê dat jou forex strategie te deel met ander handelaars, of wil 'n paar vrae oor die strategieë wat hier aangebied word, vra, sluit aan by 'n bespreking van die Forex strategieë op die forum. 23 Maart 2011 proefintekening altyd winsgewend Probeer forex stelsels sonder bekommernisse Ons forex diens lei die innovasie met betrekking tot proef weergawe inskrywing. Nou sal elke potensiële kliënt altyd wins met behulp van forex stelsels op 'n verhoor inskrywing basis. Dit is 'n goeie geleentheid om reg handel stelsel en forex handelaar wat jy die meeste van almal wil kies. 15 Februarie 2011 Top Forex-handelaars. Baie makliker om te ontleed. Die statistieke van die beste handel strategieë is nou beskikbaar op die tuisblad. Dit is vir jou gedoen gerief en dit ongetwyfeld sal jou help om die regte keuse van die beste forex strategie te maak. . November 30, sal 2010 Gratis valuta handel seine van Muney In Desember valuta handel seine deur Muney wees heeltemal gratis Almal kan die sein diens van een van die mees gewilde verskaffers te kry sonder om 'n sent vir die hele maand. September 1, 2010 Auto seine met 'n nuwe Expert Adviseur Die nuwe weergawe van die deskundige adviseur is onlangs vrygestel. Nou is die EA het geen vervaldatum en kan vir ewig gebruik word. Die geleenthede vir outomatiese uitvoering seine is nou regtig baie goed. 1 Junie 2010 GFSignals - 5 jaar op Forex mark Vandag is dit is 5 jaar sedert GFSignals begin net werk dink: 5 jaar op die Forex mark. Natuurlik, daar is goeie en slegte tye vir ons gedurende daardie tyd. Winsgewende Forex Seine


No comments:

Post a Comment