Sunday, September 18, 2016

Online Trading Card Game Like Magic

Cabals gratis-tot-speel online collectible kaartspel Ons gaan om 3 gelukkige lede van die Cabals Gemeenskap 'n gratis kaartjie en 3 ander 200 Invloed elk. Die volgende era vir Online Trading Card Games Cabals: Magic Slag kaarte is 'n opwindende, nuwe aanlyn handel kaart spel vir die iPhone, iPad, Android-toestelle, Windows Phone 8, Windows, Mac en implementeer wat ontwikkel is deur Kyy Spele. Met innoverende meganika, pragtige kuns, direkte multiplayer aksie, lonende enkele speler af, en gereelde updates met nuwe kaarte, Cabals: Magic Slag kaarte stel 'n nuwe standaard vir aanlyn handel kaart gespeel. Cabals: Magic Slag kaarte weer dink aan aanlyn handel Kaartspeletjies (ook bekend as aanlyn TCGs, online collectible kaart gespeel of CCGs) met 'n spel bord wat 'n heeltemal nuwe ruimtelike dimensies stel in kaart gespeel. Met hierdie innoverende nuwe benadering, is die waarde van elke kaart nie bepaal slegs deur sy eienskappe en magte nie, maar ook deur waar dit s geleë op die spel bord. In Cabals: Magic Slag kaarte, kan die kleinste wese werklik die wêreld te verander. Online Kaartspel vir die iPhone, iPad en Android Diegene op soek na die beste veelspeler spel vir die iPhone, iPad, Android, Windows Phone, Windows of Mac hoef nie verder te kyk. Cabals: Magic Slag kaarte sluit direkte online multiplayer spel met 'n outomatiese wedstryd maak wat jou toelaat om teenstanders oral te vind, enige tyd. Danksy hierdie, daar is geen rede meer om te wag om jou nuwe ingeskakel dek put teen ander spelers. Net die begin Cabals: Magic Slag kaarte, teken aan, en jy is gereed vir die uitdaging Cabals: Magic Slag kaarte is ontwerp en verfyn met online multiplayer vir die iPhone, iPad en Android-toestelle wat spesifiek in gedagte. Die wedstryde is vinnige en vinnige, maak dit perfekte lengte vir diegene kort, leë oomblikke jy iets om jouself te vermaak met nodig. Tog met die diepte en verskeidenheid wat dit bied, jy kan ook maklik die hele aand veg vir die toekoms te spandeer. Cabals: Magic Slag kaarte is 'n spel van geheime organisasies, 'n spel van alchemie, 'n spel van hekse, 'n spel van magie. In dit, anders cabals probeer om esoteriese magte om die wêreld en sy toekoms te beheer in te span. In die aanvanklike vrystelling, is daar vier cabals om uit te kies. Watter een is joune 2011-2015 Kyy Spele. Alle regte voorbehou. Top Trading Card Games Die Top Tien X W Kom Maklik beter as gevolg van die kuns op die kaarte, asook die kern spel wat soveel meer uitgebreide en die dek aanpassing het soveel kreatiwiteit beskikbaar vir die spelers. Geen kompetisie hier. Magic the Gathering het 'n gemeenskap en mededingende omgewing wat alle ander handel Kaartspeletjies vernietig. Jy kan loop in 'n spel winkel regoor die wêreld en vind mense speel MTG enige dag van die week. Groot vir alle ouderdomme en die beste game ooit gemaak Die beste kaart spel ooit vyf Ek yu-gi-oh en magie vir 'n baie lang tyd gespeel het, en ek verkies Yu-Gi-Oh, want dit baie eenvoudig en nog baie kompleks by kan wees keer die maak van jou brein werk vir jou oorwinning. Die beste kwaliteit dit is dat dit 'n groot verskeidenheid van kaarte wat kan 'n beroep op byna iemand regtig, yugioh moet oorheers. Ek het magie en yugioh. Ek ve speel beide jare en yugioh is 'n baie meer pret. Magic is te ingewikkeld en dit kan moeilik wees om 'n nuwe dek skep. Yugioh is nie so ingewikkeld en is 'n baie makliker om 'n pak met skep. Jy don t nodig mana en al daardie dinge. Verder het yugioh stragetgy maar magie is net besig met wat jy het. Yugioh kan speel kaarte gesig af te hou jou teenstander raai maar magie het net monster aan te val. Magic het ook vlieg O. Creatures wat weg is oorval. Yugioh het kaarte wat altyd beatable kan wees. Yugioh neem ook langer om te speel wat goed veroorsaak dat jy kan geniet die ervaring meer. Vir nog 'n rede magie het soos 9 verskillende soorte maniere om te speel met verskillende reëls. Yugioh het 'n goeie manier om te speel wat nie verwarrend. Yugioh is diere. Dit is die nommer een kaartspel in die hele wêreld en verdien dit. Ek speel al vir 'n goeie tyd, maar my probleem is dat ek net een ander persoon om te speel met die meeste van die tyd, maar ek het twee vriende wat een of twee keer 'n jaar af te kom vir 'n rukkie so ek hulle speel wanneer ek kan . Ook ek het geen winkels oral naby aan my vertel dat toernooie te hou, maar nie een van dié sal my ophou speel vir 'n lang tyd om te kom. Ek Don t dink dit is 'n baie bekende combo want ek het nooit iemand wat ek nie t weet, maar ek hawe t hoor niks oor dit so hier is dit te speel. Dit is 'n kombinasie vir laaste draai. Dagvaar wind-up zenmaines en speel hom in die verdediging. Maak seker dit het ten minste een XYZ materiaal wanneer jy laaste draai te aktiveer. Wanneer jou oppenent attatcks gebruik sy krag en sy monster vernietig in die einde fase. Hoop dit help - llamabaconllama37 Pokémon het soos 700 of so pokemon maar Yugioh het duisende. Eerlik, die beste kaart spel wat daar is. In vergelyking met Yugioh, Pokemon 'n beroep op enigiemand, ongeag van hoe oud hulle R. In toernooie, hulle juniors, Seniors en Masters so as jy is 14 jaar oud, wouldn jy t hoef te bekommer oor 'n reis teen 'n 22 jaar oud. Dit is ook goed, want dit sit mense met dieselfde kaliber saam sodat dit isn t te onregverdig. Ook, kan enigiemand kwalifiseer om die Wêreldbyeenkoms, in teenstelling met Yugioh wat jy moet kwalifiseer vanaf burgers. Pokémon is 'n baie strategiese en prettige speletjie en die gemeenskap is baie meer vriendelike as Yugioh. Ek speel Pokémon en Yugioh en terwyl ek nog steeds geniet Yugioh 'n baie, ek verkies speel Pokémon baie meer, veral as ek gekwalifiseer het vir die Wêreldbyeenkoms 2013 in Vancouver, Kanada. IT is awesome Dit het 'n groot struktuur in die styl van die spel, en daar is 'n baie verskeidenheid in strategieë, spelers, kaarte, en nog baie meer. So ja, ek desperaat beveel hierdie spel. Maklik spel af te haal, maar het plek vir ton van strategie. Ook, die aanlyn spel is net fantasties, so as jy op soek is na 'n aanlyn kaart spel, terwyl wag vir Hex / haard plaat, ek beslis aanbeveel om jou voete daarin sit voor uit te gaan en koop kaarte. Soos baie gesê, s dit 'n beroep, want dit is Pokémon, almal weet dit en tonne mense is mal daaroor. Wens ek d gekry in die werklike kaartspel vroeër toe ek 'n kind was, maar met die aanlyn spel en groeiende gewildheid in my dorp, I m net gelukkig om 'n deel van dit te wees. Al die verskillende weergawes van kaarte wat jy kan kry soos Holo, foelie, EX, MEGA, MEGA EX Wel, net soos dit hierbo geskryf, die cardfight voorhoede spel is een van die beste. Ja dit didn t begin goed, maar nadat dit in TCG het dinge stadig maar seker verander. Yugioh was die baas soos altyd (nog steeds die Guinness rekord Maar dink aan die volgende:. Met die nuutste formate altyd afhangende van 2 miskien 3 dekke wat in een of twee lyste sal verbied, al dekke het 'n vorm van inkomste en so aan, die spel het sy waarde verloor het. spelers daar buite soek na iets pret maklik, sonder enige reëls (kettings, prioriteite, SP dagvaar chainability ens) goedkoop (mees voorhoede kaarte is goedkoop met die duurste om by 30), en ook 'n nuwe, vars jy kan sê. Al wat die opsomming van voorhoede. die reëls is eenvoudig, die spel is pret, die hele ding het 'n paar reëls uit yugioh, ander van magie ander van baie speletjies, maar dit het net die beste aspekte van die speletjies vertrek uit al die onvolmaakthede. nommer 10 mag nou maar fyn lyk met die koms van die spel in die hele wêreld ek dink ons ​​sal. meer Cardfight Vanguard is uniek. Daar is geen beperking op die moontlikhede. So 'n slim manier om Dueling. Benutting die bedrag van die skade wat jy geneem het (perk breek), in staat is om daardie skade (erg antwoord), doen die ondenkbare soos Mega Blast betaal, verskillende tipes dek en speel style, nuwe stelle en argetipes voortdurend vrygestel word, word gered op die nippertjie weens hoe slim die spel is opgestel soos tekens van 'n Genees sneller op 'n skade tjek of heeltemal vernietig jou opponent met Kritieke snellers, Barraging en martel jou teenstander met Stand snellers, nooit loop uit van opsies met teken snellers, die weldeurdagte en goed geïmplementeer Crossride en die gevolge gekoop met hulle, jouself verloor en gaan almal uit gewere brandende met Persona ontploffing, sy het soos 'n horlosie. In Yugioh, kan jy enigiets doen om 'n pak te maak meng. Maar in Cardfight Vanguard elke stukkie van 'n pak gemaak om saam te werk, is sy al presies wat aan die uiteindelike speel pret toelaat. Onverbeterlike. Awesome game. Cool Meganika, en hulle luister na wat die spelers wil sowel. Hulle toets ook kaarte voor jy dit gebruik om te sien of daar tekortkominge of foute op die kaart. Alhoewel ek mis 'n paar aspekte van die meeste kaart speletjies soos spel kaarte, ens Beste wedstryd ooit. Ek het onlangs begin omdat my vriend gespeel Yugioh met my en lei my na voorhoede Dit is nog 'n baie eenvoudige baie pret soort verwarrend aanvanklik maar wanneer jy in dit wat jy understant dit 'n baie meer Die nuutste yu-gi-oh, jy weet die een wat nie sin maak om die ou skool spelers Beste kaartspel eenvoudige reëls, 'n paar vereistes, goeie idee, en koel kaarte, het my 'n manier om meer vriende te kry. Dit is soos yugioh 6 World Of Warcraft TCG Dit bied 'n spel wat baie soortgelyk aan Magic, maar met sy eie veranderings. Dit is makliker om te leer, gee jou baas gevegte en die tipes kaarte is pret. Die geveg is ook vermaaklike. Legendariese Game. In plaas daarvan om te sterf dit het dit se posisie te haard plaat. En haard plaat beklee tans die nommer 1 posisie van digitale kaart gespeel en een van die top vyf posisies van aanlyn-speletjies. Haard plaat het 'n groot toekoms, maar ook 'n legendariese voorouer. Was 'n baie prettige speletjie. Ek Don t weet waarom ek op hierdie punt al daarvoor gestem, nou dat hulle dit vyf gestaak sodat hulle ons geld aanlyn plaas kan neem. Dieselfde as yu GI O ek wil een ding uit die weg te ruim. Die kuns is eerlik amazing. Dit was een van die faktore wat het my belangstel in hierdie wedstryd so baie. Die reëls is baie maklik om te leer, en jy kan 'n hele klomp van kreatiwiteit te gebruik met die dekke in vergelyking met ander TCG s en die elke tweestryd is opwindend. In Japan hierdie spel is nog steeds baie, baie gewild en die spel het gevorder tot 'n hele nuwe vlak met baie nuwe kaart tipes, vermoëns en natuurlik die pragtige kuns. Ek is ook lief vir die feit dat die spel is afhanklik van vaardigheid en strategie eerder as geluk en 'n paar kaart wat jy het per toeval. Ek het regtig, regtig hoop dat hierdie spel kom terug na die res van die wêreld met die nuwe begrippe en vermoëns. Dit sou fantasties wees Ek persoonlik is mal oor hierdie game, is dit gekanselleer in die VS, want hulle het besluit om parodie-dub die anime (maak dit idiotiese). Maar ek het nog Yu-Gi-Oh speel as gevolg van die availabiltiy Ek glo tweegeveg Masters meer interessant wees. Die reëls is eenvoudig die spel is pret en opwindende Dit moet wees bo chaoties. Ek dink tweegeveg meesters is waarskynlik die beste TCG ooit Ek is baie ontsteld oor die feit dat dit gestop word uitgesaai op T. V. want dit is eerlik oor van die beste shows wat op die lug. Dit is ook een van die beste kaart speletjies wat daar is. Voorwaar teleurstellend dit gestop uitsaai Dit is 'n innovasie vir verhandeling kaart gespeel omdat dit nie net in die werklikheid nie, maar ook aanlyn gespeel kan word. Dit is in die openbaar vrygestel as 'n handelspos kaartspel aanlyn en 'n TV-show, maar met ongelukkig platgedruk tot die dood deur meer gewild handel kaart speletjies soos Magic the byeenkoms, Yu-Gi-Oh, en Pok Maandag Dit het 'n baie kort leeftyd, hoewel daar gerugte dat dit weer sal begin in die jaar 2013 of 2014 Ek is van mening dat op YouTube was daar 'n video genaamd Chaotiese roomers gewees en dit was omtrent 4kids sê dat hulle dit weer sou vrystel in Japan. Ek dink dat chaotiese kaarte is regtig cool ek dit te koop al die tyd, maar ek is hartseer, want dit is nie in die winkels nie so ek moet die kaarte aanlyn te koop Beste daar was, die beste wat daar is, die beste wat daar ooit sal wees Digimon meer kaart soos in plaas van die bou van skepe wat verwarrend Eenvoudige, taktiese kan wees, werk met die tema van Digimon en is algeheel 'n plesier om te speel. Ook, die kunswerk is 'n groot. Digimon is baie minder ingewikkeld as skepe. Groot Spele, deciphers veral weergawe. Dit was een van die groot kaart speletjies van alle tye en as Decipher staat om voort te gaan met die lisensie van Lucas kuns was dit een van die beste vandag daar buite. Die Decipher weergawe moet absoluut wees bo 10, en is 1 in my boek. Ek het probeer om verskeie ander speletjies na ontsyfer lisensie om Wizards of the Coast (wie se weergawe was ver minderwaardig) verloor het, en niks in vergelyking in terme van meganika en die gevoel, hoewel van wat ek ve lees, die legende van die Vyf Ringe kan 'n aanspraakmaker wees . Too bad die lisensie didn t voortgaan. Kompleks, maar ongelooflike Nooit beter as enige ander nooit sal wees Die Nuwelinge die mededingers 11 Toekomstige Kaart Buddyfight Hierdie nuwe kaart spel deur bushiroad (die skeppers van Weiss schwarz en cardfight voorhoede) is 'n nuwe vars briesie vir die TCG toneel alle nuwe meganika wat super soliede en net lyk pret hierdie kaart spel kom aan die einde van Januarie en die anime kom uit 3 So geheg Ek kan amper voel dit die mees neem my geld uit my beursie Maar vir werklike probeer om hierdie nuwe kaart spel uit en Januarie cool ding is die Japannese en ons kry alles die kaartspel stel terselfdertyd so nie wag soos ander kaart gespeel. Ek kon praat oor hierdie kaartspel hele dag sodat net kyk vir jouself en ek is seker jy sal nie spyt wees Een van die min belowende speletjies te wees op die horison. Ek het dit getoets, dit is 'n baie pret en vinnig om af te haal. Dit sal interessant wees om te sien waar dit gaan. Met so baie wêreld om uit te kies, die spel word meer en meer pret. Die 10 begin die lewe nou meer as ooit tevore duur. Dit handel kaart spel is net amazing daar is geen ander definisie daarvoor Hierdie wedstryd is so eenvoudig, en al die Bakugan het unieke eienskappe, wat dit 'n baie prettige speletjie om te speel. Ek bedoel Magic en Yu Gi Oh is pret inderdaad, maar hierdie wedstryd is net sowel verminder tot eenvoud. Daar is ook voortdurend baie Bakugan met 'n hoë krag G s dat jy dit byna oral kan vind. Niemand verstaan ​​die strategie in hierdie wedstryd, ek m 35 met geen geestelike kwessies hoegenaamd en ek dit nog speel met my pa Hierdie wedstryd moet beslis in e top vyf gespeel met my vriende 'n paar keer. Het jy 'n ontploffing. 13 Lord of the Rings TCG Behalwe dat 'n baie pret dit verg baie van denke. Probeer speel vir 'n uur sonder om enige foute. Regtig 'n goeie spel meganika en regtig pret om te speel met vriende Fantastic kaartspel Wonderful kuns haard plaat is baie awesome. Ek dink dat later 'n nuwe spel genaamd Hex beter as dit kan wees, maar vir nou is dit is 'n prettige en eenvoudige tyd verwoester en is een van die beste kaart speletjies wat daar is. Die enigste ding wat ek kan kritiseer is dit is 'n lang termyn appèl, maar hulle weer toevoeging van 'n nuwe game modes en kaarte te. Groot kaartspel vir diegene wat 'n eerste ervaring om strategiese kaart gespeel of veterane soek om te vernietig. 889 kaarte in die spel, met 'n ander 45 amptelik uit te kom in ongeveer 3 of 4 weke. Die virtuele aspek bring baie koel animasie en klank-effekte, speel op baie verskillende style met baie verskillende helde en verskeie meganika. Wat haard plaat bied wat geen ander kaart spel is die RNG, waar soms waarskynlikheid 'n kritieke oomblik kan besluit in die spel. In 'n paar maande sal dit 1 gewilde Super pret en baie verslawend 15 Dragon Ball Z Dragon Ball is 'n Japannese anime TV-reeks wat deur Toei Animasie geword. Dit het anime gewild in Amerika en is gebaseer op die manga met dieselfde naam deur Akira Toriyama. Dit is genoem in Engels op Cartoon netwerke Toonami blok en nog baie aanhangers vandag. Ignoreer die lisensie en hierdie wedstryd het een van die beste kaart spel enjins geskep. Die uit 'n tyd toe elke wedstryd wasn t probeer om net Magic 2.0 wees. As jy eers onlangs in speel kaart gespeel vyf kom, of het nog nooit ver gewaag uit Magic land, gee dit spel 'n kans om te sien hoe pret Card Games kan wees. Hierdie wedstryd het onlangs 'n herlaai en ek moet sy ongelooflike sê. Panini gekoop die regte en hulle vaartbelyn die spel 'n ton maak dit 'n beter manier. Die oorspronklike dbz CCG was groot, maar sodra ons by graag Buu sage daarop het belaglik. Veral GT. Gratis styl dekke en sensei dekke en al hierdie kak wat hierdie wonderlike kaartspel het nie nodig gehad. toegestaan ​​dit was baie goed saam met al daardie dinge, die spel is nou maklik om af te haal soveel pret en meer vaartbelyn Ek moet erken, hierdie kaarte is awesome Hulle is regtig pret en ek is lief vir hulle handel. Hierdie kaarte is amazing Groot meganika en 'n groot versameling van kuns. Promosies was vol kuns en die indrukwekkende besonderhede in die kaarte sit verdien 'n plek op die lys. Hoewel dit is die hardste wedstryd daar buite, die spel is 'n groot Dit was 'n groot kaartspel en ek mis speel. Ek het begin met net een pak / span (Arkham Gevangenes), maar nuwe karakters en meganika het my koop 'n hele klomp meer. Die reëls van die spel is kompleks en het verskillende soort taktiek moontlik. Ek m steeds op soek na 'n CCG dat dit kan vervang. Fantastiese spel verskriklike skande dat dit gestop word verkoop teen winkels, hoewel jy nog nuwe stelle kan kry via die on-line gemeenskap. 20 Harry Potter Trading Card Game Ek is so hartseer hulle gestaak het. (Ek wil amper om kaarte wat gebaseer is op die laaste 5 boeke te ontwerp en druk dit uit om te speel met my pa soos ons gedoen het jare gelede. Die Harry Potter Trading Card Game, (omgangstaal HPTCG) is 'n strategie en collectible kaartspel wat gebaseer is in die magiese . wêreld van die Harry Potter romans deur JK Rowling geskep deur Wizards of the Coast in Augustus 2001 is die spel wat ontwerp is om te kompeteer met die Yu-Gi-Oh Pok Maandag en Magic:. die insameling Kaartspeletjies Dit was vrygestel om saam te val met. die vrystelling van die eerste film in die reeks. die spel is geprys vir die wyse waarop dit gedompel mense in die Harry Potter heelal. op 'n stadium was die spel die tweede beste verkoop speelding in die Verenigde State van Amerika. Pokémon Trading Card game Online arriveer in die Play-winkel 2016 is die vorming word heerlik Pokémon-opgestopte. met Son en die maan op pad en pokemon Go beta beeldmateriaal lek, dit SA redelik goed jaar 'n pokefan wees. As jy weer op soek na iets op jou selfoon te gety jy oor die volgemaak realiteit meevaller wat pokemon Go is seker te wees, dan weer jy in geluk: pokemon TCG Online het net opgewonde beta en is gereed om jou tablet te laai vanaf die Google Play Store. Aanhangers van hierdie spel op die rekenaar is bewus daarvan dat hierdie wedstryd is 'n digitale weergawe van die oorspronklike handel kaart spel wat ontplof regoor die laat negentigerjare. Magic: The Gathering ondersteuners sal 'n groot deel van die elemente van die spel onmiddellik erken, soos Pokémon TCG is in wese 'n gestroopte weergawe van die gewilde kaart spel. Die tablet weergawe is byna 'n direkte hawe van die rekenaar. Dit is 'n goeie en slegte nuus. Die goeie nuus is dat, aangesien jou versameling van kaarte en al jou dekke is in jou afrigter Club rekening gestoor, kan jy moeiteloos hop van PC to tablet wanneer jy wil en kry dieselfde spel ervaring. Die slegte nuus is dat sommige gebruikers rapporteer dat die hoë gebruik van hulpbronne maak dit tjoef 'n bietjie van tyd tot tyd. As jy gereed is om te kry in die kaart-sukkel gees weer, kliek op die knoppie hieronder om dit te kry uit die Play-winkel. Die spel is net vir tablette. Dit is gratis om te speel, maar sluit in-app aankope wat wissel 9,99-99,99. Gee dit 'n spin, kom dan terug na die kommentaar en laat ons weet wat jou ervaring met die spel is soos in die kommentaar


No comments:

Post a Comment